لباس شما، معرف شخصیت شماست!!

لباسی که بر تن می کنید تا حدودی منش، شایستگی و شخصیت شما را معرفی می کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران:نه تنها شخصیت و منش شما، نوع لباس پوشیدن شما را تعیین می کند، بلکه مهمتر از آن، تنوع لباس پوشیدن شما، شخصیت و منش شما را معرفی می‌کند. شاید لباسی که بر تن دارید منش واقعی و اساسی شما را نشان ندهد اما پاکیزگی و آراستگی آن، مطمئنا شایستگی شما را نمایان می‌کند.

وقتی شما در وجود‌تان احساس شایستگی می کنید، به تمیزی و مرتب بودن لباس خود توجه می‌کنید و فکر می‌کنید اگر لباس شما این ویژگی‌ها را نداشته باشد، شایسته شخصیت شما نیست اما هنگامیکه در ذهن خود احساس شایستگی نمی‌کنید شما به هر شکلی لباس خواهد پوشید، حتی ار کثیف، چروکیده و نامرتب باشند.

شما وقتی لباس مرتب، تمیز و اطو کشیده بر تن می‌کنید، احساس رضایت بخش وخوشایندی به شما دست می‌دهد و حتی رفتارتان تغییر کرده و حاضر نیستید، رفتارهای نامناسبی را که پیش از این داشتید را تکرار کنید.

یادتان باشد همین لباس مرتب و درعین حال ساده بر تن کنید بسادگی همیشه متانت وقار شما را نشان می‌دهد.

در برخی از اوقات، افرادی که با ما در ارتباط هستند، فرصت کافی بررسی دقیق منش و شخصیت ما را ندارند و تنها از ظاهر رفتاری که در کوتاه مدت از ما سر می‌زند درباره ما قضاوت می‌کنند.

در ضمن به کودکان خود لباسهای زیبا، تمیز و خوب بپوشانید و به ویژه از همان کودکی، آنها را به تمیز و آراسته بودن عادت دهید، حتی درمنزل هم به فرزندان خود اجازه ندهید که ظاهری نامرتب و غیر آراسته داشته باشند.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: لباس ، شخصیت ، شایستگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار