خاطرات کارآگاهان؛

پیامک به خاله راز جنایت هولناک را فاش کرد/ قاتلان در حین فرار خانواده‌‌های مقتولین را تهدید به مرگ می‌کردند

دو پسر جوان که با اسلحه دو تن از دوستانشان را به قتل رسانده بودند، پس از روز‌ها فرار توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

پیامک به خاله راز جنایت هولناک را فاش کرد/ قاتلان در حین فرار خانواده‌‌های مقتولین را تهدید به مرگ می‌کردندبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، یک کارگاه پلیس آگاهی یکی از پرونده‌های دوران خدمتش را به عنوان یک خاطره بازگو کرد که در ادامه می‌خوانید.

اواخر سال 89 در پی فقدان دونفر به نامهای سعید و ابوالفضل ٢٢ ساله و ارسال یک پیامک از شماره ای معلوم که مربوط به جمشید بر روی گوشی همراه خاله سعید که قبلاٌ با متهم دوست بوده با عنوان (من سعید و ابوالفضل را کشتم به کال کباب بروید تا حیوانات آنها را نخورده اند آنها را بردارید) ماموران در جریان یک جنایت قرار گرفتند.
 
از این رو اکیپی ویژه به محل مورد نظر که منطقه‌ای بیابانی در اطراف روستای نصر آباد بود اعزام شدند و جسد هر دو را در حالیکه بر اثر اصابت تیر جنگی به قتل رسیده بودند کشف کردند. 
 
با کشف اجساد رسیدگی ویژه در دستور ماموران پلیس قرار گرفت اما با توجه به جو روستا مبنی بر اینکه تهدیدات زیادی نسبت به خانواده قاتل صورت می‌گرفت و احتمال وقوع درگیریهای محلی رخ میداد ،تحقیقات و اقدامات بصورت شبانه روزی آغاز شد.
 
از همین رو اقدامات فنی در راستای تعیین محل تردد قاتل انجام شد که مشخص شد نامبرده در شهرضا و یاسوج و شهر کرد تردد داشته است. مسیر عبور قاتل بررسی گشت و مشخصات متهم در سامانه افراد تحت تعقیب ثبت شد. 
 
اما زمانی که قاتل در حال فرار بود با ارسال پیامکهای تهدید آمیز خانواده های مقتولین را به قتل تهدید می کرد، در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد متهم قصد عزیمت به کهکیلویه و بویر احمد را دارد،از این رو سریعا اکیپی به آن شهرستان اعزام و به مدت دو روز در آن شهرستان مستقر شد تا اینکه متهم در ساعت 16،‌ 8 آذر ماه سال 88 دستگیر شد.
 
در تحقیقات بعمل آمده از متهم وی با اشاره به انگیزه قتل گفت: مقتولین دائما من را مسخره میکردند من هم به همراه دوستم ایمان که او هم از این افراد کینه‌ای قدیمی داشت، اقدام به کشتن آنها کردیم. متهم با استفاده از سلاح جنگی کلاش که حدودا دو ماه قبل از قتل خریداری کرده بود، دست به جنایت زد و پس از قتل سلاح را در طالخونچه مبارکه مخفی نموده و به شهر کرد متواری شده است و به محض رسیدن به یاسوج توسط مامورین دستگیر شده است. 
 
در تحقیات بعمل آمده از ایمان وی علت همکاری با قاتل را اعمال منافی با عفت از سوی مقتولین در چند سال قبل عنوان کرد، در نهایت متهم "جمشید ع" به اتهام قتل عمد و ایمان به اتهام معاونت در قتل بازداشت موقت و روانه زندان شدند. 



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار