با یک روش خرید جدید بیشتر آشنا شوید؛

خرید در خیابان آن هم بدون توقف!!

یک اپلیکیشن جدید با نام «خرید در خیابان» به کاربر امکان می دهد که از یک فروشگاه حتی هنگامی که فروشگاه بسته است خرید کند.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ یک اپلیکیشن جدید با نام «خرید در خیابان» به کاربر امکان می دهد که از یک فروشگاه حتی هنگامی که فروشگاه بسته است خرید کند. رافائل لایانی، بنیانگذار اپلیکیشن «خرید در خیابان» می گوید: «من یک جفت صندل سفارش می دهم. زیرا از جلوی مغازه رد می شوم و زیاد وقت ندارم وارد آن شوم. عجله دارم و در چند ثانیه به کمک اپلیکیشن «خرید در خیابان» به کفشهای داخل ویترین دسترسی خواهم داشت و می توانم تعامل کنم.»

خرید در خیابان بدون توقف!!

این کارآفرین ۳۴ ساله از آنجایی که می خواست پس از ساعات کار فروشگاهها خرید کند، به فکر ایجاد این اپلیکیشن افتاد. این اپلیکیشن به کاربر امکان تعامل با شیشه ویترین مغازه را می دهد. ناتالی گریان، گلفروش می گوید: «مزیت این اپلیکیشن در این است که وقتی تعداد مشتری‌ها در روزهای ویژه زیاد می شود، مانند روز مادر یا والنتاین، کسی که وقت زیادی برای وارد شدن به گلفروشی ندارد، می تواند آنرا سفارش دهد.» بیش از شش میلیون نفر در فرانسه از فن آوری «ان اف سی» یا ارتباط میدانی با برد کوتاه استفاده می کند. قبلا این فن آوری فقط برای تلفنهای اندروید قابل استفاده بود ولی اکنون برای آیفون نیز قابل دسترس است.

منبع: یورونیوز

برچسب ها: خرید ، اپلیکیشن ، اسان ، امکانات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار