عضو حزب مردم‌سالاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

قوه قضائیه در برخورد با "معاون اول دولت دهم" نمره قبولی گرفت

عضو حزب مردم سالاری گفت: قوه قضائیه در این مسیر نباید هیچ گونه مماشاتی به خرج دهد و هر شخصی در هر جناح و گروهی چنانچه مرتکب تخلفی شد، با برخورد جدی از طرف نظام مواجه شود.

"حسین قیومی" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عملکرد قوه قضائیه در رابطه با معاون اول دولت احمدی‌نژاد، اظهار داشت: این نوع برخوردهای قضایی چنانچه از ابتدای انقلاب با همین رویه و شفافیت صورت می‌گرفت، امروز اوضاع بهتری داشتیم.  
 
عضو حزب مردم سالاری ادامه داد: البته وضعیت فعلی بیانگر آن است که امروز هم برای پیگیری این موارد هنوز دیر نشده و موضوع پیش آمده بحث این دولت یا دولت دیگر نیست.  
 
وی با بیان اینکه همین که مردم به حاکمیت اطمینان کنند، دستاورد بزرگی است، ادامه داد: اینکه مردم به این سطح از اعتقاد و اطمینان دست یابند که حاکمیت و نظام اسلامی با هیچ حزب و گروهی، قوم و خویش نیست و ارتباطی که مجدد مردم به عنوان یک امین به حاکمیت پیداکنند، جای ستایش دارد.  
 
قیومی افزود: به اعتقاد بنده قوه قضائیه در این مسیر نباید هیچ گونه مماشاتی به خرج دهد و هر شخصی در هر جناح و گروهی چنانچه مرتکب تخلفی شد، با برخورد جدی از طرف نظام مواجه شود.  
 
وی مسئله بعدی را میزان مجازاتی دانست که برای این افراد تعیین می‌شود و اظهار داشت: میزان مجازاتی که برای هرکدام از این محکومین تعیین می‌شود، چنانچه به صورت دقیق اجرا شود و نه آنکه خدای نکرده تغییر کند و کاهش یابد، از اهمیت بالایی برخوردار است، چون در صورت چنین اقدامی میزان اعتماد عمومی به نظام امنیتی کشور نه تنها افزایش نمی‌یابد، بلکه دچار تردید و تزلزل نیز می‌شود.  
 
عضو حزب مردم سالاری در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در شرایط فعلی و با اقدامات اخیر قوه قضائیه در این امتحان نمره قبولی گرفت و مردم به این روند امیدوار شده‌اند، به شرط آنکه این اقدام در جریان و مجرای صحیح خود پیگیری و ادامه یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار