طلایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

سابقه 15 ساله نشانگر ثبات شورایاری‌ها است

نایب رئیس شورای شهر تهران و رئیس ستاد شورا‌ یاری‌ شهر تهران گفت: طبق زمان بندی مشخص، انتخابات این دوره شورا‌یاری‌ها انجام و سیاست‌های مدیریت شهری همواره دنبال می‌شود.

مرتضی طلایی، نائب رئیس شورای شهر تهران و رئیس ستاد شورا یاری‌های شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سابقه و تشکیل شورا یاری‌ها اظهار کرد: شورا یاری‌ها تحت عنوان انجمن معتمدین محلات شهر تهران در سال 1378 تشکیل شد که 87 محله از شهر تهران در دور اول انتخابات شورا یاری‌ها جای گرفت همچنین در دور دوم شکل گیری شورا یاری‌ها تمامی محلات شهر تهران در این طرح داخل شد.

وی افزود: پس از تشکیل دوره سوم، شورایاری‌ها با همکاری سراهای محلات به فعالیت خود ادامه دادند که انجمن‌های محلی به عنوان مجلس محله سیاست‌های مدیریت شهری را دنبال می‌کردند همچنین سرای محلات نیز به عنوان مدیریت محلی سیاست‌های بومی شده توسط انجمن‌ معتمدان را اجرا می‌کرد.

طلایی در پایان تأکید کرد:‌ با شکل گیری و تکمیل شورایاری‌ها در 15 سال گذشته، این جلوه مردم سالاری دینی در دور چهارم انتخابات با ظرافت بیشتر اجرا و تدبیر و سیاست‌های راهبردی در سامان دهی محلات بیش از پیش موجب بهبود مدیریت شهری می‌شود.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: سابقه ، نشانگر ، شورایاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار