افجه‌ای در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

امیدواریم سازمان لیگ با ما نهایت همکاری را داشته باشد

سخنگوی باشگاه استقلال گفت:خواهان برگزای رقابت‌های لیگ برتر در زمان قبلی هستیم و امیدواریم سازمان لیگ شرایطی را برای تیم‌ها فراهم نمایند تا ‌آنها بتوانند با تمام توان در این دوره از مسابقات حضور یابند.

افجه‌ای: امیدواریم سازمان لیگ با ما نهایت همکاری را داشته باشدسید سعید افجه‌ای در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره اعلام سازمان لیگ و برگزاری رقابت‌های لیگ برتر در هفته جاری اظهار داشت: بر اساس نامه رسمی که دیروز به سازمان محترم لیگ ارسال کرده‌ایم و خواستار برگزاری رقابت‌ها بر اساس زمان قبلی اعلام شده هستیم.

وی بیان کرد: با توجه به نظر سرمربی تیم در نامه به این نکته اشاره شده که در حال حاضر بازیکنان تیم در دوره بدن سازی قرار دارند و همچنان این موضوع جریان دارد و به پایان نرسیده است.

افجه‌ای تصریح کرد: نکته بعدی که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که بازیکنان تیم ملی که تعداد قابل توجهی نیز هستند باید فرصت ریکاوری و تمرین کافی برای هماهنگی با تیم را داشته باشند به همین خاطر انتظار می‌رود که سازمان لیگ شرایطی را فراهم نماید تا تیم ها با تمام توان در رقابت‌های لیگ برتر به میدان بروند و در جهت رضایت هواداران نیز قدم بردارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار