بونر هم اوباما را قبول ندارد

رئیس سنا نتانیاهو را مرجع بهتری برای تحریم‌های ایران می‌داند

"جان بونر" رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از موضوع دعوت از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سخنرانی در کنگره آمریکا دفاع کرد و مدعی شد درباره تهدیدات ناشی از ایران نگرانیم.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی دیس پچ، بونر در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی بی اس گفت: هیچکس بهتر از نتانیاهو در جهان برای صحبت درباره تهدیدات از جمله تهدید ایران وجود ندارد.

وی افزود:هدف من این است که به طور غیرمستقیم اوباما را در حیطه سیاست خارجی و امنیت ملی به چالش بکشانم و به او درباره تهدیدات هشدار دهم. او در سخنرانی سالیانه خود حتی چند ثانیه درباره تهدید تروریسم که آمریکایی ها را تهدید می کند و ما با آنها روبرو هستیم ،صحبت نکرد. این تهدید در حال رشد در سراسر جهان است. رئیس جمهور به گونه ای رفتار می کند که انگار این موضوع وجود نداشته است اما این موضوع وجود دارد و تهدیدی برای کشور ماست و اگر به آن پاسخ ندهیم باید به روش دیگری با آن برخورد کنیم.

بونر گفت: من درباره این تهدید که ایرانی ها بتوانند سلاح اتمی بسازند خیلی نگرانم و به نظرم مجلس نمایندگان هم بر این نظر است که اگر با آنها به توافق نرسیم آنگاه باید تحریم‌های بیشتر در دستور کار باشد.


انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار