در راستای برگزاری اجلاسیه ۱۹۸ شهید مهدیشهر؛

همایش "زنان اعجاب آفرین" برگزار می شود

مسئول کمیته بانوان اجلاسیه ۱۹۸ شهید مهدیشهر گفت: در راستای برگزاری این اجلاسیه، ویژه برنامه همایش «زنان اعجاب آفرین در تاریخ انقلاب اسلامی» با حضور نویسنده کتاب «من زنده ام» برگزار می شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،رحیمه عرب شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل ستاد اجلاسیه ۱۹۸ شهید شهرستان مهدیشهر اظهار داشت: همایش «زنان اعجاب آفرین در تاریخ انقلاب اسلامی» با سخنرانی معصومه آباد نویسنده کتاب «من زنده ام» و عضو شورای شهر تهران در مهدیشهر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه زنان در پیشبرد اصل انقلاب و دفاع مقدس نقش بی بدیلی را ایفا کردند تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش تبیین بیشتر نقش زنان در طول انقلاب و دفاع مقدس است که با حضور معصومه آباد، دختر ایرانی که در زندان های بغداد به دست بعثی ها گرفتار بود به این مهم می پردازیم.

مسئول کمیته بانوان اجلاسیه ۱۹۸ شهید شهرستان مهدیشهر تاکید کرد: این همایش اولین برنامه از سلسله برنامه های اجلاسیه ۱۹۸ شهید شهرستان مهدیشهر است.

عرب ضمن دعوت از عموم بانوان برای حضور در این همایش، ادامه داد: همایش «زنان اعجاب آفرین در تاریخ انقلاب اسلامی» ویژه خواهران جمعه ۱۰ بهمن ماه ساعت ۱۴:۳۰  در حسینیه اعظم مهدیشهر برگزار خواهد شد.

/انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.