غیبت‌های طولانی مدیرعامل استقلال و ایجاد دردسرهای تازه

مدیر عامل آبی‌پوشان پس از یک سفر طولانی امروز به تهران بازگشت تا به نابسامانی‌های باشگاه را رسیدگی کند.

غیبت‌های طولانی مدیرعامل استقلال و ایجاد دردسرهای تازهبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، این روزها در باشگاه استقلال اتفاقات غیر منتظره‌ای رخ می‌دهد که تمام این مسائل باعث نگرانی هواداران آبی‌پوش می‌شود.

همان طور که نظاره‌گر هستیم این تیم در شروع فصل نقل و انتقالات به یارگیری جدید روی آورد و تا حدودی بازیکنان مورد نظر خود را جذب کرد اما هنوز زمان نقل و انتقالات تمام نشده مدیر عامل باشگاه به خاطر رسیدگی به امور شخصی راهی آمریکا شد و این طور که به نظر می رسد وی امروز صبح وارد تهران شد.

در کل جای سوال دارد که چرا این مدیر عامل به امورات تیم اهمیت نداده و فقط پیگیر مسائل شخصی بوده است و همان طور که می‌‌دانیم این روزها بحث خصوصی‌سازی مطرح است که از سوی مدیر عامل این باشگاه درباره این مسئله تا به اینجا هیچ واکنشی نشان داده نشده است و شواهد نشان می‌دهد که درباره این مسئله اعضای هیات مدیره پیگیری‌های لازم و مطالبات را با مراجع ذی صلاح انجام داده‌اند.

جا دارد که از اعضای هیئت مدیره باشگاه قدردانی شود که در این روزها که مدیر عامل در خارج از کشور به سر می‌برد این افراد پیگیر مسائل باشگاه بودند و از هیچ کمکی دریغ نکرده‌‌اند.

علاوه بر این در نبود وی یک بازیکن در یک اقدام غیر منتظره شخصاً برای انجام تست پزشکی راهی آکادمی فوتبال می شود و از این طریق قرارداد خود را در هیئت فوتبال به ثبت می‌رساند که این موضوع نیز جای سوال دارد که چرا این بازیکن باید شخصاً به امورات خود بپردازد مگر در باشگاه استقلال کمیته پزشکی وجود ندارد؟

درحال حاضر این بازیکن با توجه به گزارش کمیته پزشکی باشگاه مصدوم بوده و نیاز به عمل جراحی دارد و به احتمال زیاد حدود 6 هفته از میادین دور خواهد بود و همان طور که شواهد نشان می‌دهد هنوز تصمیمی برای خارج کردن نام وی از لیست تیم گرفته نشده است.

حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا حضور افشارزاده در باشگاه می‌تواند مشکلات مالی، دریافت مطالبات از سازمان لیگ و بقیه امورات را حل نماید یا کماکان وضعیت موجود در باشگاه ادامه خواهد داشت!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار