حجت الاسلام علی شهیدی در دومین کنگره ملی شهدای نوجوان مطرح کرد؛

حدود دو هزار نوجوان شهید دوران انقلاب و دفاع مقدس در کشور

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حدود 2 هزار نوجوان شهید دوران انقلاب و دفاع مقدس وجود دارند که در مقابل دشمن نقش آفرینی داشتند.

به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام علی شهیدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (سه شنبه ) در دومین کنگره ملی شهدای نوجوان که در مجتمع فرهنگی سید الشهدا برگزار شد با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر، اظهار کرد: انقلاب یعنی دگرگونی در روش‌ها و معیارها که هر انقلابی هدفش تغییر روش‌ها و عملکرد‌ها غلط است.
 
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ما هدفش تغییر عملکرد‌های غلط حکومت طاغوت و جانشین کردن معیارها و روش‌های اسلامی بود که این تفاوت عمده آن با دیگر انقلاب‌های سایر دنیاست.
 
معاون رئیس جمهور با تاکید بر فداکاری و نقش آفرینی نوجوانان شهید، افزود: در حدود 2 هزار نوجوان شهید زیر 15 سال در دوران انقلاب و دفاع مقدس داریم که با نقش آفرینی در مقابله با دشمن کارشناسان نظامی جهان را دچار تعجب کردند.
 
حجت الاسلام شهیدی هدف از برگزاری دومین کنگره ملی شهدای نوجوان را تبیین‌ فرهنگ الهی و معیارهای آنان بیان کرد که در اصل ترویج فرهنگ ایثار‌ و شهادت‌ در جامعه است. 

لازم به ذکر است: در پایان دومین کنگره‌ ملی شهدای‌ نوجوان‌ از 15 خانواده شهید نوجوان زیر 15 سال با حضور معاون رئیس جمهور  و وزیر آموزوش و پرورش تجلیل و قدردانی شد.
 
انتهای پیام
برچسب ها: بنیاد ، شهید ، ایثار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار