صادقیان: بازی با ذوب آهن در هر مکانی سخت خواهد بود

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بدون شک بازی با تیم ذوب آهن با توجه به قابلیت‌های فنی این تیم در هر مکانی سخت است و ما بازی دشواری را پیش رو داریم.

صادقیان: بازی با ذوب آهن در هر مکانی سخت خواهد بودبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پیام صادقیان پس از تمرین تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی با ذوب اهن در آزادی سخت است چه برسد به اینکه ما در اصفهان با این تیم بازی داریم.

وی در مورد بحث حق رشد که باید به ذوب اهن پرداخت شود و عدم پرداخت مانع حضور وی در میدان خواهد شد افزود: من فقط یکی دو روز است که متوجه شدم موضوع از چه قرار است و این مسئله به من مربوط نمی‌شود و به باشگاه ارتباط پیدا می‌کند و درباره این امر بهتر است باشگاه تصمیمات لازم را بگیرد و مبلغ حق رشد را پرداخت نماید اما فکر می‌کنم که برای بازی مقابل ذوب آهن مشکلی نداشته باشم و برای تیم محبوبم به میدان بروم.

وی درباره تعطیلات 50 روزه لیگ بیان کرد: به نظرم تعطیلات خوب بوده است چون در این مدت توانسته‌ام بدنسازی خوبی داشته باشم و امیدوارم روز جمعه مقابل ذوب آهن بازی قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارم.

وی در مورد اینکه تغییر برنامه لیگ مانعی در کار تیمی پرسپولیس وارد نمی‌کند عنوان کرد: کادر فنی برنامه دیگری داشت اما با تغییر برنامه شرایط فرق کرده است در کل همه بازیکنان آماده هستند و می‌توانیم روز جمعه به میدان برویم.

صادقیان در مورد حضور در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: بازی‌های سختی پیش رو داریم اما امیدوارم بتوانیم بازی قابل قبولی را از خود به ارائه بگذاریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار