معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 6 به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

حضور مردان سفید پوش در میدان انقلاب

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 6 از نمایش آموزش خط سفید و تفکیک زباله از مبدا توسط مردان سفید پوش در میدان انقلاب خبر داد.

حبیب الله غفوری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 6 در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به حضور مردان سفید پوش در میدان انقلاب اظهار کرد: به منظور ارتقاء‌فرهنگ ترافیکی و مدیریت پسماند که به صورت پایلوت در منطقه 6و 8 اجرا می‌شود، در همین راستا گروه نمایشی مردان سفید با هدف ارائه پیام‌های آموزشی در میدان انقلاب به اجرای نمایش می پردازند.

وی ادامه داد: در این برنامه گروه مردان سفید پوش با حضور میان شهروندان با حمل پلاکاردهای با مضامین آموزشی و انجام فعالیت‌های نمایشی شهروندان و رانندگان را به رعایت قوانین تشویق می کنند.

غفوری با بیان اینکه برگزاری کارگاه های آموزشی در مدارس و مساجد انجام می شود، تصریح کرد: جهت آموزش و اطلاع رسانی این طرح به شهروندان و دانش آموزان در مدارس و مساجد منطقه کارگاه‌های آموزشی خط سفید و مدیریت پسماند برگزار می شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 6 خاطر نشان کرد:  راهپیمایی میلیونی 22بهمن زمان مناسبی برای اطلاع رسانی این طرح است و در مسیر راهپیمایی بیش از 30 غرفه جهت اطلاع رسانی به شهروندان برپا می شود و گردهمایی تاکسیرانان با هدف آموزش و ارتقای فرهنگ ترافیکی از دیگر برنامه‌هاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار