مرندی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فرانسه گاه در سیاست‌های ضد اسلامی از آمریکا و رژیم صهیونیستی هم پیشی می‌گیرد

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: با اینکه فرانسه ظاهرا سیاست‌های مستقل از آمریکا و انگلیس را دنبال می‌کند، اما در حال حاضر در مخالفت با مظاهر اسلامی و حمایت صهیونیست و مقابله با ایران اسلامی حتی از آمریکا و انگلستان نیز پیشی گرفته است.

"سیدمحمدرضا مرندی" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، درباره تصمیم سفارت فرانسه مبنی بر صدور روادید برای بانوان بدون حجاب اسلامی اظهارداشت: کشورهایی که خود را مهد دموکراسی معرفی می‌کنند برای مسافرانی که می‌خواهند به آن کشور سفر کنند قوانینی مطرح می‌کنند که مغایر با ادعاهایشان است.

وی با بیان اینکه کشور فرانسه در حالی ادعای لیبرال دموکراسی می‌کند که حتی جلوی تجمعات اعتراضی مردم علیه سیاست‌های این کشور را می‌گیرد،‌ تصریح کرد: چندین سال پیش که نشریه دانمارکی به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) اهانت کرد، در خود دانمارک اجازه اعتراض و برگزاری راهپیمایی به این اقدام موهن داده شد، اما کشور فرانسه تنها کشوری بود که اجازه برگزاری چنین تظاهراتی را به مردم نداد.  
 
مرندی تاکید کرد: با اینکه فرانسه ظاهرا سیاست‌های مستقل از آمریکا و انگلیس را دنبال می‌کند، اما در حال حاضر در مخالفت با مظاهر اسلامی و حمایت صهیونیست و مقابله با ایران اسلامی حتی از آمریکا و انگلستان نیز پیشی گرفته است.  
 
وی ادامه داد: این اقدام کشور فرانسه برای اخذ ویزا ورود به حریم خصوصی افراد محسوب می‌شود که با قوانین لیبرال دموکراسی بانوان در تعارض است و هیچ کشوری اجازه ندارد افراد را مجبور کند که اعتقادات خود را نادیده بگیرند، چون براساس قوانین لیبرالیسم حفظ حریم خصوصی و آزادی افراد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.  
 
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در پایان خاطرنشان کرد: مجلس و وزارت خارجه در واکنش به اقدام موهن کشور فرانسه باید وارد عمل شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار