ساری؛

اجرای طرح آبیاری تحت فشار در مازندران

طرح آبیاری تحت فشار در بیش از هزار هکتار از زمین های کشاورزی مازندران اجرا شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی جهاد کشاورزی مازندران از اجرای طرح آبیاری تحت فشار در بیش از هزار هکتار از زمین های کشاورزی مازندران تا پایان آذرماه امسال خبر داد.

صاعدی افزود: در راستای اجرای طرح های خدماتی و زیربنایی بخش کشاورزی از سوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران طرح توسعه سامانه های نوین آبیاری تحت فشار در سطحی بالغ بر هزار و 7 هکتار تا پایان آذرماه امسال اجرا شد و برنامه ریزی جهت اجرای حدود 3 هزار هکتار از این طرح تا پایان سال مالی جاری صورت گرفته است.

مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی جهاد کشاورزی مازندران از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی اجرای طرح تجهیز، نوسازی و یکپارچه سازی شالیزارهای استان در سطح 600 هکتار خبر داد و گفت: مرمت و شن ریزی جاده بین مزارع با حجم عملیاتی به طول 87 کیلومتر و با اعتبار مصوب293 هزار و 506 میلیون ریال در شهرستان های تابعه در دست اجرا است.

صاعدی با اشاره به اینکه طرح احداث و بهسازی کانال های آبیاری با حجم عملیات 48 کیلومتر با 488 هزار و 472 میلیون ریال اعتبار در سطح استان در دست اجرا است افزود: طرح های کوچک تأمین آب با اعتبار مصوب 106 هزار و 538 میلیون ریال جهت بهبود و تأمین و انتقال 38 میلیون مترمکعب آب زراعی در سطح شهرستان های تابعه در دست اجرا است.

وی یادآور شد: اجرای طرح پوشش بتنی کانال های طرح تجهیز و نوسازی در محدوده پروژه آب و خاک البرز به طول 31 کیلومتر صورت گرفته و برنامه ریزی جهت اجرای 38 کیلومتر تا پایان سال مالی جاری برنامه ریزی شد.

انتهای پیام /ع

برچسب ها: ساری ، طرح ، آبیاری ، هکتار ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.