جنون خونریزی تروریستهای "داعش" ادامه دارد

گروه تروریستی داعش طی دو هفته اخیر تعدادی از مجروحان خود را در مناطق عملیاتی شمال عراق از جمله در الانبار، نینوا و دیالی به قتل رسانده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،جنون داعش برای خونریزی، جنایت و کشتار تمامی ندارد، هزاران نفر را در اسپایکر، زندان بادوش، تلعفر، سنجار و سایر مناطق شمالی عراق کشته اند و هنوز سیراب نشده اند، هزاران خانواده را از هم پاشیده و دو میلیون عراقی را آواره کرده اند، اما همچنان ...
 
براساس این گزارش ، گروه تروریستی داعش طی دو هفته اخیر تعدادی از مجروحان خود را در مناطق عملیاتی شمال عراق از جمله در الانبار، نینوا و دیالی به قتل رسانده است.
 
این کشتار پس از آن صورت گرفت که داعش سه هفته پیش در فرمانی که نسخه ای از آن در میدان های نبرد به دست آمد و منتشر شد، به فرماندهان خود دستور داده، مجروحان را بکشند تا در بهشت به یارانشان ملحق شوند!
 
بهانه این فرمان، کمبود دارو و تجهیزات پزشکی در موصل و سایر نقاطی بود که در عراق و سوریه در اختیار داعش قرار دارد، اما کارشناسان امنیتی و نظامی آن را نشانه شکست های پیاپی داعش در صحنه های نبرد ارزیابی کردند.
 
این موضوع همزمان با اعدام برخی فرماندهان و نیروهایی از داعش، از جمله نیروهای خارجی این گروه تروریستی مطرح شد که طی سه ماه اخیر تلاش داشته اند، عراق و سوریه را ترک کرده و از داعش جدا شوند.
 
رهبران این گروه خونریز به جای پذیرش شکست، همچنان کشتار می کنند، حتی اگر شده نیروهای خودی را و گویا هیچ منطقی برای اعمال خود لازم ندارند.
 
باور اینکه یک گروه تروریستی، توحش و خونریزی را در عصرتمدن بشری، به حدی از جنون برساند که حتی به مجروحان خود هم رحم نکند، شاید کمی دشوار باشد، اما داعش در عراق چنین کرده است.
 
به گفته منابع محلی، این گروه تروریستی، بعد از فرمان دو هفته پیش خود به کلیه فرماندهانش، تعدادی از مجروحان خود را در مناطق عملیاتی در عراق، از جمله الانبار، دیالی و نینوا ، بعد از شکست های سنگین از ارتش و نیروهای مردمی، به قتل رسانده است.
 
در فرمان داعش ، فرماندهانی که از این دستور سرپیچی کنند تهدید شده اند که به اتهام خیانت مجازات شده و به قتل خواهند رسید. داعش در دو سه ماه گذشته شکست های سختی را در مناطق مختلف از جمله استان های صلاح الدین ، بابل، دیالی و نینوا از قوای دولتی متحمل شده است.
 
به گفته منابع عراقی، هم اکنون هزاران نیروی تازه نفس برای انجام عملیات پاکسازی در استان های الانبار و نینوا بسیج شده و این گروه هر روز در وضعیت سخت تری قرار می گیرد و کار فرار از برخی مناطق را نیز آغاز کرده است.
 
براساس گزارش ها، عملیات آزادسازی موصل مرکز نینوا و رمادی و فلوجه در الانبار بزودی آغاز خواهد شد.
 انتهای پیام /زض
منبع:ایرنا
برچسب ها: وبگردی ، خبرنگاران ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.