دهه فجر به روایت شبکه آموزش

شبکه آموزش به مناسبت دهه فجر برنامه های «شاخص»،«خط سرخ انقلاب»، «انقلاب به روایت مستندسازان»،انیمیشن «پاییز گرم»، «وقایع نگاری انقلاب» و «لبخند فجر» را به روی آنتن می برد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما؛ همزمان با آغاز دهه مبارک فجر شبکه آموزش سیما برنامه‌های «شاخص»، «خط سرخ انقلاب»، «انقلاب به روایت مستندسازان»، انیمیشن «پاییز گرم»، «وقایع نگاری انقلاب» و «لبخند فجر» را به روی آنتن می برد.

برنامه «شاخص» به مناسبت دهه فجر با موضوعاتی از قبیل امام و آمریکا، امام و آزادی، امام و بنی صدر، امام و استقلال، امام و فلسطین، امام و قانون، امام و جمهوری اسلامی، امام و وحدت و امام و ولایت فقیه از شبکه آموزش سیما پخش می شود.

برنامه «شاخص» از 12 بهمن ماه ساعت 17:15 از این شبکه به روی آنتن می رود.

مجموعه «خط سرخ انقلاب» ساخته علی عطشانی و شامل تصاویری از مبارزات و جنبش‌های آن دوره در قالب گفتگو با تعدادی از مبارزان انقلاب است که همزمان با دهه مبارک فجر هر روز از شبکه آموزش سیما پخش می شود.

این مجموعه در قالب 10قسمت 20دقیقه ای که به تحلیل پیروزی انقلاب  اسلامی و ورود امام خمینی(ره) می پردازد هر روز ساعت 19 از شبکه آموزش سیما به روی آنتن می رود.

«انقلاب به روایت مستندسازان» از دیگر برنامه‌های مناسبتی شبکه آموزش است که در قالب 6 برنامه 50 دقیقه ای به روی آنتن می رود.

این مجموعه روایتی است از مستندهایی که در خصوص انقلاب اسلامی توسط برخی سینماگران ساخته شده است.

همچنین انیمیشن «پاییز گرم» محصول مرکز صبا به کارگردانی علیرضا اخباری شامل 12 برنامه 20 دقیقه ای هر روز ساعت 14:10 از شبکه آموزش سیما پخش می شود.

«وقایع نگاری انقلاب» مجموعه ای یک قسمتی است مربوط به تصاویر انقلاب که پس از 30 سال توسط تصویربردار روایت می شود که در ایام دهه مبارک فجر از این شبکه به روی آنتن می رود.

«روزشمار انقلاب» برنامه ای است که وقایع و رخدادهای هر روز از این دهه را شرح می دهد.

«لبخند فجر» از ساخته های امیر قمیشی است که در دهه مبارک فجر به روی آنتن می رود.

انتهای پیام/ رض
برچسب ها: شبکه آموزش ، دهه فجر ، شاخص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.