قادری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دولت در حذف دهک‌های پردرآمد با الفاظ بازی می‌کند/ دیدگاه‌های پوپولیستی دولت مشهود است

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است که اظهارات سخنگوی دولت مبنی بر ارائه لیست دهک‌های پردرآمد از سوی مجلس تنها بازی با الفاظ بوده و دولت قصد ندارد دست به حذف دهک‌های پردرآمد بزند.

دولت در حذف دهک‌های پردرآمد با الفاظ بازی می‌کند/ دیدگاه‌های پوپولیستی دولت مشهود است
"جعفر قادری" نماینده مردم شیراز در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ در مورد احتمال افزایش قیمت حامل‌های انرژی در سال آینده، گفت: دولت به احتمال زیاد نمی‌تواند از محل هدفمندی یارانه‌ها بیش از 34 هزار میلیارد تومان کسب درآمد داشته باشد.
 
وی افزود: اگر بنا باشد دولت 42 هزار میلیارد تومان توزیع منابع کند، باید این کسری را به نحوی جبران کند که این امر یا از محل بودجه خواهد بود و یا اینکه با افزایش قیمت حامل‌های انرژی جبران کسری خواهد کرد.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه با بیان اینکه بعید می‌دانم دولت در سال جاری اقدام به افزایش قیمت حامل‌های انرژی کند، تأکید کرد: سال آینده به دلیل اینکه سال معطوف به انتخابات مجلس است بعید می‌دانم دولت در مباحث اقتصادی دست به ریسک جدی بزند.   
 
قادری در ادامه با اشاره به اظهارات چند روز گذشته سخنگوی دولت مبنی بر اینکه مجلس خود باید لیست دهک‌های پردرآمد را مشخص کند، تصریح کرد: این اظهارات بی‌شک به نوعی بازی با الفاظ بوده و باید مطمئن بود که دولت قصد ندارد در حال حاضر دست به حذف دهک‌های پردرآمد زند.   
 
عضو کمیسیون برنامه  و بودجه مجلس با بیان اینکه این دیدگاه‌ها از سوی دولت به نوعی تداعی‌کننده دیدگاه‌های پوپولیستی، است تصریح کرد: بی‌شک آن دیدگاه‌هایی که متوجه دولت گذشته بود در این دولت هم مطرح می‌شود، منتها با این تفاوت که آقایانی که زمانی آن ور میز بودند در حال حاضر دیدگاه‌هایشان با آن‌ور میز متفاوت است. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار