شمارش معکوس برای رفتن درخشان

نظر پیشکسوتان پرسپولیس در خصوص عملکرد سرمربی

عملکرد ضعیف سرمربی درخشان به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس باعث شد تا پیشکسوتان این باشگاه معترض شوند.

نظر پیشکسوتان پرسپولیس در خصوص عملکرد سرمربیبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران نظرات پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس را در این زمینه مرور می‌کنیم:

**رأفت: درخشان هم از عملکردش رضایت ندارد/تا شرایط بحرانی‌تر نشده باید تدبیری اندیشیده شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد درخشان گفت: درخشان با توجه به شناختی که از پرسپولیس داشت تصور می‌کرد می‌تواند به این تیم کمک کند اما، تا الان نتوانسته است.

پایان رأفت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هرحال درخشان سعی کرد که با فشار بر روی بازیکنان تیم پرسپولیس را درست کند اما، در این امر تا الان موفق نبوده است.

رأفت در ادامه عنوان کرد: شرایط به گونه‌ای است که خود درخشان هم از عملکردش رضایت ندارد، به هرحال مسئولان برای اینکه شرایط پرسپولیس بدتر از اینها نشود باید تدبیری بیاندیشند.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: شرایط پرسپولیس به صورتی است که کادر فنی، پیشکسوتان و طرفداران پرسپولیس رضایت ندارند.

رأفت بیان کرد: اگر پرسپولیس خصوصی شود آن وقت همه چیز تغییر می‌کند و شرایط این تیم بهتر خواهد شد، پرسپولیس کمتر از یک ماه دیگر باید در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند. این تیم در چند در چند پست دچار مشکل است و مسئولان باید تسهیلاتی را برای تیم پرسپولیس بیاندیشند همچنین وضعیت تیم پرسپولیس از لحاظ روحی و روانی خوب نیست.

وی درباره ارزیابی‌اش از تعویض مربی در این مقطع زمانی گفت: مربی سازی در تیم پرسپولیس صورت نگرفته است بر این اساس با کنار گذاشتن درخشان کسی نیست تا هدایت پرسپولیس را بر عهده بگیرد.

رأفت در ادامه عنوان کرد: متاسفانه پرسپولیس در این چند سال ضعیف عمل کرد هیچ مربی ندارد تا جایگزین درخشان کند. بعد از پروین یکی دو مربی از جمله دایی و گل محمدی آمدند که خوب بودند اما، آنها هم از تیم پرسپولیس رفتند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال پرسپولیس کسی را ندارد تا جایگزین درخشان کند و باید با این مربی لیگ را به پایان ببرد.

**قلیچ: پروین از من خواست در تمرینات حاضر شوم/مکانی دروازه بان شش‌دانگ نیست

مربی سابق دروازه بانان پرسپولیس گفت: با این باخت‌ها امیدی به قهرمانی پرسپولیس در لیگ ندارم.

وحید قلیچ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: شرایط پرسپولیس خیلی بد شده و با این نتایجی که می‌گیریم امید قهرمانی را از دست داده‌ایم و اگر هم این روند ادامه داشته باشد در جام باشگاه‌های آسیا هم نمی‌توانیم خودی نشان دهیم.

قلیچ ادامه داد: پروین از من خواست که در درفشی فر حاضر شوم و با شرکت در تمرینات سرخپوشان به آنها رویه بدهم اما فکر می‌کنم رفتنم تأثیر چندانی نداشته باشد. باور کنید وقتی از ذوب آهن گل خوردیم سردرد گرفتم و می‌خواستم به میهمانی بروم ولی روزم خراب شد آخر نمی‌دانم چرا مکانی از دروازه‌اش خارج نشد تا زاویه‌اش را ببندد و مانع باز شدن دروازه‌اش شود. او به جای اینکه حداقل ضعف خط حمله را پوشش دهد عملکرد بدتری دارد و گل می‌خورد و نشان داد گلر شش‌دانگی نیست. او که دیگر سایه نیلسون را هم بالای سرش احساس نمی‌کند باز هم از خود ضعف نشان می‌دهد.

قلیچ خاطر نشان کرد: با همه پرسپولیسی‌ها رفیق هستم و به خدا قسم نسبت به آنها موضع گیری نمی‌کنم و از روی دلسوزی حرف می زنم اگر ما بزرگترها انتقاد نکنیم پس چه کسی باید صحبت کند و معتقدم که درخشان در این چند وقت نتوانست پرسپولیس را به جلو هدایت کند و حضورش فایده‌ای نداشته است.

**شاهرودی: آقای درخشان! بازیکنان جدیدتان نشان می‌دهند تیم بستن هم بلد نیستی!/ تا افتضاحاتت بیشتر نشده، برو پی کارت!

پیشکسوت پرسپولیس گفت: به نظر من بهتر است درخشان هر چه زودتر تیم را تحویل دهد و به دنبال کارهای خودش برود.

رضا شاهرودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره عملکرد حمید درخشان اظهار داشت: به نظر من بهتر است درخشان تیم را هر چه سریعتر تحویل فردی بدهد که بلد باشد و امورات تیم را بر عهده بگیرد.

وی بیان کرد: همان طور که نظاره‌گر هستیم درخشان با توجه به وضعیتی که پرسپولیس در نیم فصل اول داشت و داشته تیم را تحویل گرفت برای من جای سوال دارد که چرا تیم را با این شرایط تحویل گرفتی؟

وی افزود: در کل افرادی که در کنار گود ایرادات بیشتری می‌گیرند اما بعد از آن که خودشان نیز وارد شوند، تازه متوجه می‌شوند که خبری نیست!!

شاهرودی تصریح کرد: بازیکنانی که خود درخشان برای نیم فصل دوم نیز برای تیم جذب کرده در کل ارزشی ندارند و به نظر من وی هر چه زودتر تیم را تحویل بدهد بهتر است، تا اینکه در آینده بخواهد افتضاحات بیشتری را به بار بیاورد.

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: تیم بزرگی چون پرسپولیس باید اموراتش بر دست کسی باشد که واقعاً حرفه‌ای باشد.

وی بیان کرد: همان طور که نظاره گر بودیم خود درخشان نیز در نیم فصل دوم بازیکنانی را جذب کرد، آیا واقعاً این بازیکنان جذب شده ارزشی دارند که وی آنها را به کار گرفته است.

شاهرودی درباره فرد جدیدی که خواهان خرید سهام باشگاه پرسپولیس است، افزود: اگر  واقعاً چنین شخصی وجود دارد که حاضر است مبلغی فراتر از رقم تعیین شده بپردازد خوب است و به نظر من بهتر است این شخص از افرادی در رأس کار استفاده کند که واقعاً حرفه‌ای و کاربلد باشند.

**منافی: درخشان در عمل چیزی در چنته ندارد

مربی سابق پرسپولیس در خصوص وضعیت پرسپولیس گفت: مگر قرار نبود که درخشان این تیم را قهرمان آسیا کند.

جواد منافی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: درخشان در بوق و کرنا کرده بود که با این تیم قهرمان آسیا می‌شود. آقای درخشان مگر شما برای بهتر شدن پرسپولیس به این تیم نیامدید؟ مگر قرار نبود که بیایید و نتایج دوران دایی را بهتر کنید؟

منافی در ادامه عنوان کرد: چه شد آن وعده‌هایی که در روزنامه‌هامی‌دادید. همه آنها را گفتید تا روی نیمکت بنشینید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پس معلوم می‌شود که در عمل چیزی در چنته ندارید چون در پرسپولیس نه بازی زیبایی می‌بینم نه نتایجی که هواداران را شاد کند.

**کریم باقری:پرسپولیس را به نابودی کشاندند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت پرسپولیس گفت: نمی‌دانم این روزها از کدام پرسپولیس باید بگویم مگر پرسپولیس هم وجود دارد.

کریم باقری، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پرسپولیس را که به نابودی کشاندند و نمی‌توان از این پرسپولیس حرف زد، نمی‌دانم درباره پرسپولیس چه بگویم.

باقری در ادامه عنوان کرد: نتایج پرسپولیس دو از ذهن است، عملکرد فنی افتضاح است خریدا‌رهای نیم فصل که دیگر هیچ! واقعا باید تاسف خورد.

باقری در پایان تصریح کرد: فقط آرزو می‌کنم که پرسپولیس به لیگ پایین‌تر سقوط نکند و هرچه سریعتر تکلیف مدیریتی تیم مشخص شود تا از این وضع بدتر نشود.

**حلالی: پرسپولیس هیچ امیدی برای قهرمانی ندارد

هافبک اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس با توجه به ارائه بازی‌های ضعیف، هیچ امیدی برای قهرمانی در لیگ چهاردهم ندارد.

اسماعیل حلالی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پرسپولیس هیچ شانسی برای قهرمانی در این فصل ندارد حتی اگر این تیم تمام بازی‌های باقی مانده را هم ببرد به سختی می‌تواند جایگاهی بهتر از سوم تا چهارم را در پایان فصل به دست بیاورد.

وی ادامه داد: پرسپولیس وضعیت خوبی ندارد، این تیم از شروع فصل دست به گریبان مشکلات زیادی چه در بعد مدیریتی و چه جذب بازیکن بوده است و همین امر کار را برای این باشگاه سخت کرده است.

هافبک اسبق پرسپولیس از حضور این تیم در جام باشگاه‌های آسیا با توجه به شرایط حال حاضر این تیم گفت: پرسپولیس با این شرایط در جام باشگاه‌های آسیا دچار مشکل می شود و نمی‌توان این تیم را به عنوان مدعی تلقی کرد.

حلالی از نحوه عملکرد خط هافبک و حمله پرسپولیس گفت: این تیم در خط هافبک و حمله بازیکنان بسیار خوبی دارد، اما مشکل اصلی نبود هماهنگی میان خط هافبک و خط حمله است که کمتر بازیکنان این تیم به بازی گروهی توجه می‌کنند و این مسئله یکی از ضعف‌های پرسپولیس است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم حاشیه‌های بوجود آمده باشگاه پرسپولیس هر چه زودتر حل شود تا این تیم بتواند به روزهای اوج برگردد.

**پنجعلی: وضعیت پرسپولیس اضطراری است

سرپرست سابق تیم پرسپولیس گفت: شرایط پرسپولیس اضطراری است باید فکری به حال تیم کرد.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پرسپولیس درحال حاضر شرایط خوبی ندارد و وضعیت اضطراری است من نظری راجع به ماندن یا رفتن درخشان ندارم باید هیئت مدیره پرسپولیس به این مهم رسیدگی کند و امیدوارم در ادامه‌ لیگ نتایج لازم را کسب کنیم چون بازی‌ها خارج از خانه است و بسیار امتیاز گرفتن از حریفان سخت بوده باید ببینیم چه چیزی در انتظار سرخپوشان است.

**ابراهیمی: رهبری فرد و شاهرودی عقیده تخصی‌شان رابیان کردند/من را پرسپولیسی نمی دانند!

پیشکسوت پرسپولیس گفت: برخی من را پرسپولیسی نمی‌دانند ولی 6 سال مربی این تیم بودم و سابقه قهرمانی دارم.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در مورد اظهار نظر رهبری فرد و شاهرودی صحبتی ندارم این افراد بازیکنان بزرگی در پرسپولیس بودند و عقیده‌ تخصصی خودشان انتقاد از درخشان بوده است.

وی ادامه داد: 6 سال مربی تیم پرسپولیس بودم با این تیم عناوین مختلف قهرمانی کسب کردم اما، الان ابراهیمی را پرسپولیس نمی‌دانند به نظرم نباید افکار هوادران را نسبت به درخشان عوض کرد چرا که همین تماشاچی‌ها شعار حیا کن علیه سرمربی سرخپوشان سر می‌دهند. سوال اصلی ایجاد تغییرات بسیار در مدیریت باشگاه و کادر فنی تیم است گل محمدی ودایی را در عرض یکسال برکنار کردند این اتفاقات به هیچ وجه به سود پرسپولیس نیست.

**پیروانی: پرسپولیس را دیگران ساختند، آقایان نابود کردند

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط اخیر باشگاه پرسپولیس گفت: هواداران بهترین قاضی در مورد نتایج اخیر پرسپولیس هستند.

افشین پیروانی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: درخشان تا وقتی که بیرون از باشگاه پرسپولیس بود مداوم مصاحبه می‌کرد که من این تیم را قهرمان خواهم کرد و بهترین بازی‌ها را از این بازیکنان می‌گیرم اما، آنطور که شاهد بودیم که چطور به تبم پرسپولیس آمد و نتیجه‌اش همچنین شد که می‌بینید.

پیروانی در ادامه عنوان کرد: درخشان چه نتیجه‌ای کسب کرده که بخواهد به آن افتخار کند هواداران هم هر روز بر تعداد مخالفتشان با این مربی اضافه می‌شود.
 
وی بیان کرد: از پرسپولیس چیزی نمانده است، پرسپولیس که دیگران ساختند، آقایان نابود کردند و نتیجه گیریهای اخیر نشان می‌دهد که آقایان چقدر فقر فنی دارند و کاری از درستشان بر نمی‌آید.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: آنها فقط  برای حرف زدن ساخته شده‌اند نه اینکه در زمین مسابقه به حرفهایشان عمل کنند. درخشان قرار بود پرسپولیس را رویایی کند اما، افسوس که می‌بینید پرسپولیس را به چه روزی انداخته است.

**مرتضی فنونی زاده: گمان کردم رونالدو به ایران آمده است از حمایت درخشان پشیمان شدم

مدافع سابق پرسپولیس در خصوص نتایج اخیر پرسپولیس گفت: هنوز هم نمی‌توانم باور کنم تادو پیراهن پرسپولیس به میدان رفته است.

مرتضی فنونی زاده، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: این چه بازیکنی است که پول بیت المال را خرج آن کردند. هنگام خرید این بازیکن چنان به به چه چه می‌کردند که گمان کردم که رونالدو به ایران آمده است.
 
فنونی زاده در ادامه عنوان کرد: موقعی تادو را در میدان دیدم ترسیدم که این چه بازیکنی است، درخشان با این خریدهایش چشم بازار را کور کرده است.

وی بیان کرد: به طور حتم بقیه خریدها هم همینطور است، خود من جزو کسانی بودم که همواره از درخشان حمایت می‌کردم اما، ناچارم که بگویم پشیمان شدم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دعا می‌کنم که دوران پرسپولیس با درخشان هرچه سریعتر به پایان برسد و یک مربی با شایستگی و لیاقت بیشتر روی نیمکت بنشیند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
کار هرکس نیست خرمن کوفتن . گاو نر میخواهد و مرد کهن .
آخرین اخبار