مدیرعامل بانک سپه:

پرداخت 22 هزار فقره تسهیلات ازدواج/ رشد 9 برابری سرمایه بانک سپه

تقوی‌نژاد گفت: سرمایه این بانک در حال حاضر 72 هزار و 120 میلیارد ریال است که نسبت به قبل رشد 9 برابری دارد

پرداخت 22 هزار فقره تسهیلات ازدواج/ رشد 9 برابری سرمایه بانک سپهبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران سیدکامل تقوی‌نژاد مدیرعامل بانک سپه با حضور در نشست خبری که در محل وزارت امور اقتصاد و دارایی برگزار شد گفت: یکی از مهم‌ترین شاخص‌های نظام بانکی بحث سرمایه بانک‌ها است. در سال گذشته کفایت سرمایه بانک منفی 19 صدم درصدی بود که طی سال گذشته از این مرحله عبور کردیم و با افزایش 8 هزار و 500 میلیارد ریالی به 72 هزار و 500 میلیارد ریال میزان کفایت سرمایه از منفی 19 صدم به 4.5 درصد رسید که به متوسط سیستم بانکی نزدیک است. 


وی در ادامه در خصوص خروج از بنگاه‌داری اظهار داشت: باید سرمایه‌گذاری‌های مولد و اشتغال‌زا در مناطق کمتر توسعه یافته باشد در راستای استراتژی اصلی این بانک یعنی کمک به فعالیت‌های مولد بانک سپه طی سال جاری و تاکنون بالغ بر 5 هزار میلیارد ریال به طرح‌های اشتغال زا با اولویت طرح‌های نیمه تمام و توسعه‌ای و اشتغال‌زا تسهیلات تخصیص داده است.

وی افزود: جایگزینی خودروهای فرسوده از دیگر برنامه‌های بانک سپه است که تاکنون در جایگزینی بیش از 15 هزار دستگاه خودروی فرسوده مشارکت داشته و بالغ بر یک هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

وی در ادامه اظهار داشت: در مجموع بانک سپه طی 9 نماه سال جاری نزدیک به 277 هزار فقره تسهیلات به مبلغ 96 هزار و 700 میلیارد ریال پرداخت کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 33 درصد رشد داشته است.
 
** 365 درصد تسهیلات قرض‌الحسنه رشد داشته است

تقوی نژاد در خصوص برنامه‌های مهم بانک اظهار داشت: تاکنون 840 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به بیش از 24 هزار متقاضی پرداخت شده که بیانگر رشد 365 درصدی نسبت به مدت مشابه سال 92 می‌باشد.


** پرداخت 22 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج

سیدکامل تقوی نژاد در خصوص تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پردخت شده توسط این بانک اظهار داشت: طی 9 ماه سال جاری بالغ بر 660 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به بیش از 22 هزار زوج پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک سپه در خصوص سرمایه این بانک اظهار داشت: سرمایه این بانک 8 هزار و 559 میلیارد ریال بود که به 72 هزار و 120 میلیارد ریال افزایش یافته است.
 
وی در خصوص برنامه‌های این بانک در جهت بانکداری الکترونیک اظهار داشت: قرارداد افزایش تعداد دستگاه‌های خودپرداز و پایانه‌های فروشگاهی بانک سپه نهایی شده و در حال مکان‌یابی برای نصب یک هزار دستگاه خودپرداز و 200 هزار دستگاه پایانه فروشگاهی هستیم و با تحقق اهداف یاده شده تعداد خودپردازهای بانک سپه 40 درصد و پایانه‌های فروشگاهی نیز 121 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
آقای مدیرعامل محترم آیا هیچ 22هزار نفری در کل ایران ازدواج کرده اند .؟...
آخرین اخبار