با پایان یافتن مهلت ثبت نام نامزدهای ریاست فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران به نظر می رسد رقابت برای تصدی این سمت جذاب تر شده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ با پایان یافتن مهلت ثبت نام نامزدهای ریاست فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران به نظر می رسد رقابت برای تصدی این سمت جذاب تر شده است.

بر اساس این گزارش؛ در ساعات پایانی مهلت ثبت نام نامزدهای انتخابات فدراسیون گلف یک اتفاق جالب رخ داد که در پی آن یکی از چهره های شاخص اقتصادی کشور نیز در محل ثبت نام حضور یافت و برای انتخابات این فدراسیون کاندیدا شد.

فرشاد به آبادی که در بین فعالان اقتصادی و صنعتی از او به عنوان پزشک برند یاد می شود نیز نامزد انتخابات ابن فدراسیون شد تا بسیاری از پیش بینی ها در رابطه با نتیجه انتخابات تغییر کند.

همین گزارش حاکی است، وی به عنوان بنیانگذار جشنواره ملی قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران و همچنین جشنواره یکصد برند ارزشمند ایران از مقبولیت بسیار بالایی در بین شرکت های تجاری و صنعتی برخوردار است و انتظار می رود با حضور وی رقابت در بین نامزدهای انتخابات فدراسیون گلف دیدنی تر شود.

گفتنی است؛ گلف یک رشته مفرح است که به دلیل عدم حمایت های بودجه ای لازم از سوی  دولت، نیازمند تشویق سرمایه گذاران بخش خصوصی برای حمایت از این ورزش است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار