استقلالی ها نمی توانند عازم کرج شوند؛

آبی ها صبح بازی به کرج می روند!

اعضای تیم استقلال برای بازی با سایپا آماده می شوند و این در حالی است که این دیدار پس از برد سپاهان برای استقلالیها اهمیت زیادی دارد.

آبی ها صبح بازی به کرج می روند!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران باشگاه سایپا طبق قانون فقط 10درصد از ظرفیت ورزشگاه انقلاب کرج را به هواداران استقلال اختصاص خواهد داد.

دیدار دو تیم روز چهارشنبه 15 بهمن‌ماه ساعت 15 و 30 دقیقه از هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود و سایپا میزبان این دیدار است که می‌خواهد از حق میزبانی خود استفاده کند.

گفتنی است اعضای تیم استقلال برای دیدار با تیم سایپا صبح روز بازی عازم کرج می شوند.

شاگردان امیر قلعه نویی برای برگزاری دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر چهارشنبه هفته جاری باید در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف تیم سایپای البرز بروند.

این در حالی است که  اعضای تیم استقلال فردا پس از برگزاری تمرین راهی هتل هما شده و اردوی شبانه روزی خود را آغاز می کنند و صبح روز چهارشنبه برای حضور در ورزشگاه انقلاب کرج تهران را ترک می کنند.

این دیداراز ساعت 15:30 روز پانزدهم بهمن آغاز می شود.

شایان ذکر است بر اساس شنیده ها استقلالیها برای بازی با سایپا با اوضاع خاصی روبرو هستند زیرا دیگر برای بازی نمی توانند از همه سهمیه خود برای هواداران استفاده کنند و این موضوع شرایط را برای این تیم تغییر می دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار