برای اولین بار در منطقه 6 صورت می گیرد:

ثبت تخلفات تغییر خطوط و عبور از خط ویژه در معابر منطقه 6

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 6 از ثبت تخلفات تغییر خطوط رانندگی و عبور از خط ویژه برای اولین بار در شهر تهران در سطح این منطقه خبر داد.

محمدباقر اسدی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 6 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ثبت تخلفات تغییر خطوط رانندگی و عبور از خط ویژه برای اولین بار در شهر تهران اظهار کرد: این دو اتفاق برای اولین بار در سطح شهر تهران رخ می دهد، ثبت تخلفات در ماه اول اجرای طرح ارشادی خواهد بود و پس از آن متخلفین جریمه خواهند شد.
 
وی در خصوص آمادگی زیر ساخت های منطقه جهت انجام موفق طرح خط سفید افزود: 57 مورد خط کشی عابر پیاده در طول مدت اخیر، اصلاح 230 مورد تابلوو ساماندهی 82 ایستگاه حمل و نقل عمومی در این منطقه صورت گرفته است.
 
 اسدی با بیان اینکه 50 کیلومتر از معابر منطقه در طی دو ماه در تقاطع های اصلیو محورهای میان تقاطعی بازبینی و اصلاح شده است، گفت: در طی این مدت جهت انجام هر چه بهتر کمپین خط سفید در تمام محورهای اصلی منطقه اصلاحیه انجام گرفته و در 48 نقطه اصلی اصلاح کاربردی انجام شده است.
 
 معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه تصریح کرد: تراش و روکش آسفالت 60 تقاطع به طول 70 هزار متر مربع، اصلاح 83 تقاطع به متراژ 10 هزار متر مربع، نصب 33 مورد تابلوی جدید در سطح منطقه، شناسایی 11 مورد تقاطع هوشمند جدید، خط کشی تقاطعات به طول 10 هزار کیلومتر مربع و 50 کیلومتر تقاطع محوری، افزایش تعداد دوربین ها از 74 عدد به 88 عدد و افزایش چراغ های هوشمند از 58 مورد به 62 عدد از دیگر اقدامات صورت گرفته جهت اجرای هرچه بهتر کمپین خط سفید در سطح منطقه است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: در طرح های اصلاحی انجام گرفته توسط منطقه توجه ویژه به جانبازان ومعلولان از جمله ساماندهی گذرگاه های عرضی عابرپیاده صورت گرفته است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار