داوری : با حضور 90 ورزشکار خارجی و دوندگان 4 باشگاه داخلی مسابقات بین المللی فجر را برگزار می‌کنیم

مسابقات بین المللی فجر با حضور 90 ورزشکار خارجی از 10 کشور و نمایندگان 4 باشگاه داخلی در روزهای 23 و 24 بهمن ماه به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در تهران برگزار خواهد شد.

افشین داوری ، رئیس فدراسیون دوومیدانی  در گفت‌و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود : این دوره از مسابقات  بین المللی دوومیدانی فجر هم به لحاظ تعداد شرکت کنندگان و هم از لحاظ سطح فنی مسابقات  نسبت به دوره های گذشته متفاوت است .

 برای اولین بار در این دوره استقبال بسیار خوبی برای حضور بانوان وجود داشته که بر این اساس تیم کشورهای ازبکستان  و عمان به طور کامل با بانوانشان در این مسابقات حضور پیدا می کنند ، که نتیجه رشد چشمگیری است که بانوان دوومیدانی کار ما در طی سالهای اخیر داشته اند .

رئیس فدراسیون دوومیدانی در ادامه به موافقت نهایی معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش  در خصوص برگزاری مسابقات بین المللی فجر اشاره  و افزود : در کنار وزارت ورزش به عنوان حامی اصلی برگزاری این دوره از مسابقات ، موسسه مالی و اعتباری افضل توس ، باشگاه شرکت نفت ، معاونت فرهنگی شهرداری تهران  و شرکت سبک سازان شرق  ما را در برگزاری این دوره از رقابت های بین المللی فجر یاری می کنند .

داوری در خاتمه با تاکید مجدد بر برگزاری هرچه بهتر این دوره از رقابت های دهه فجر  گفت : تا کنون کشورهای عراق ، عمان ، سوریه ، ازبکستان ، ارمنستان ، پاکستان ، ترکمنستان ، کویت و افغانستان برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند  و ما هتل هویزه را برای اسکان آنها در نظر گرفته ایم و امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای این دوره از مسابقات باشیم .


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار