شهردار منطقه 22 در بازدید ازروستای وردیج اعلام کرد؛

تلاش برای ایجاد شرایط رفاه و آسایش در روستاهای منطقه 22

شهردار منطقه 22 گفت: اگر چه شهرداری متولی روستاها نیست اما برحسب قوانین و مقررات برای رضایت اهالی سعیمان را بکار خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مولایی شهردار منطقه در دیدار با اهالی روستای وردیج واقع در ارتفاعات محدوده شمال غرب تهران با ابراز خوشنودی از حضور در بین اهالی متدین و شهیدپرور روستای وردیج اظهار داشت: طی گذشت سالهای متمادی از پیروزی انقلاب، نهال انقلاب ما تنومند و مستحکم تر شده است. انقلاب ما و امنیت امروزمان مرهون خون شهداست که امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب را باور داشتند. ما نیز تا زمانی موفق خواهیم بود که پشت سر مقام معظم رهبری و مدافع ارزشهای والای نظام اسلامی باشیم.
 
وی در ادامه صحبتهای خود افزود: 22 بهمن ماه فرصتی خواهد بود تا یاس و ناامیدی را بر دشمنان مستولی کنیم و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب، عهدی دوباری با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) ببندیم.

شهردار منطقه 22 در ادامه صحبت‌های خود با اشاره با اینکه شهرداری متولی روستا نیست و حق ورود و دخالت در امور روستا را ندارد، گفت: بخشداری، مسکن و شهرسازی، بنیاد مسکن، جهاد سازندگی و منابع طبیعی متولیان ارائه خدمت در روستا هستند و وظایفشان نیز بر اساس طرح هادی مشخص شده است. با اینحال چون روستای وردیج در حریم منطقه 22 قرار گرفته است، حفظ و حراست از حریم، برحسب قانون بر عهده شهرداری است. 

مولایی درخصوص مخزن 700 متر مکعبی که شهرداری منطقه در روستای وردیج احداث کرده است نیز گفت:  ارائه خدمات این چنینی افتخار ماست و از هرگونه خدمتی که در جهت رفاه روستاییان باشد، فروگذار نخواهیم کرد. اگر اهالی روستا مشکل یا مسئله ای دارند، می توانند از طریق بخشداری با شهرداری در ارتباط باشند و ما نیز بر حسب قوانین نهایت همکاری را برای رفع مشکل خواهیم داشت. 

در این جلسه رییس شورای روستای وردیج از شهرداری منطقه 22 از حضور شهردار منطقه 22در روستا و گوش کردن به درددل مردم تشکر کرد و گفت: ما امسال دچار خشکسالی هستیم و احداث مخزن آبی که از سوی شهرداری منطقه 22 صورت گرفته، می تواند در مشکل کمبود آب، گره گشای ما باشد. آماده ایم در جهت حفظ و صیانت از حریم یار و همراه شهرداری خواهیم بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: رفاه ، قوانین ، آسایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار