تمرین امروز استقلال با تقدیر از عنایتی

صادقی: بازوبند استقلال حق عنایتی است/هدفمان این است که به صدر جدول صعود کنیم

آبی‌پوشان پایتخت تمرین امروز خود را در کمپ مرحوم حجازی انجام دادند.

تمرین امروز استقلال با تقدیر از عنایتیبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال امروز آخرین تمرین خود را پیش از بازی با سایپا در کمپ مرحوم حجازی انجام داد.

تمرین آبی پوشان از ساعت 15:30 شروع شد.

اولین بازیکنی که وارد زمین تمرین شد رضا عنایتی بود که در همان ابتدا از وی تقدیر شد.

در ابتدای تمرین قلعه نویی در خصوص حرکت عنایتی در بازی سپاهان توضیحاتی را ارائه داد و در ادامه بازیکنان به گرم کردن،‌نرمش و ریکاوری پرداختند.

سپس در 4 گروه مجزا با کاورهای نارنجی، سبز، سفید و برتر به کار با توپ پرداختند.

در تمرین امروز آبی پوشان نشاط ویژه‌ای دیده می‌شود و حدود 30 هوادار از نزدیک تمرینات این تیم را نظاره می‌کنند.

کرار جاسم بعد از چند دقیقه صحبت با قلعه نویی راهی رختکن شد اما بعد از چند دقیقه دوباره به زمین بازگشت.

زرینچه و فکری با دیگر بازیکنان پا به توپ شدند.

در حال حاضر بر تعداد هواداران در تمرینات آبی پوشان اضافه می‌شود و هواداران با کفش ژنرال ژنرال امیر قلعه نویی را تشویق می‌کنند.

در آن سو نیز بازیکنان به دو گروه مجزا تقسیم شدند و با کاورهای نارنجی و سبز به فوتبال درون تیمی پرداخته‌اند.

تمرین آبی پوشان غایبی ندارد و فقط تنها میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال غایب جلسه امروز است.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال در ادامه تمرین شوت زنی را در دستورکار خود قرار دارند و دراین میان جاسم کرار و رضا عنایتی بهتر از همه این کار را انجام دادند و مورد تشویق سایرین آبی پوشان قرار گرفتند.

امیر قلعه نویی بازیکنان را به تمرین بیشتر فرا خواند در حال حاضر نیز ضربات ایستگاهی دیگر کار تمرین بازیکنان آبی پوش است.

عنایتی به خاطر حرکت زیبای خود مورد تقدیر قرار گرفت

قبل از تمرین تیم فوتبال استقلال مسئولان باشگاه از رضا عنایتی تقدیر کردند.

قبل از شروع تمرین امروز آبی پوشان حجت‌الاسلام مالک در محل تمرین حضور پیدا کرد و از حرکت رضا عنایتی بعد از گلزنی در مقابل تیم سپاهان تقدیر کرد و رضا نعلچگر و حمید ملک احمدی دو بازیکن سابق استقلال امروز از طرف باشگاه لوح تقدیر و دسته گلی را به رسم یادبود به این بازیکن تقدیم کردند تمرین استقلال هم اکنون در حال برگزاری است.

**مالک: حرکت زیبای عنایتی همه را تحت تاثیر قرار داد

مسئول فرهنگی باشگاه استقلال گفت: رضا عنایتی حرکت بسیار زیبایی را بعد از گلزنی مقابل سپاهان از خود به جای گذاشت که تمام هواداران آبی پوشش تحت تاثیر قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام مالک اظهار داشت: باشگاه استقلال توهین هایی که به حضرت محمد پیامبر ما شده است را محکوم می‌کند و عنایتی نیز قبل از اینکه باشگاه با بازیکنان در این خصوص صحبتی انجام دهد همه ما را غافلگیر کردو حرکت بسیار زیبایی را از خود به نمایش گذاشت.

وی بیان کرد: حرکت فوق‌العاده عنایتی سکوهای هواداران را نیز تحت تاثیر قرار داد و این مسئله نشان داد که فوتبالیست‌ها نه تنها فوتبال مدنظر آنها است بلکه امورات معنوی را نیز در راس کارهای خود قرار می‌دهند.

وی افزود: ما تصور نمی‌کردیم که عنایتی چنین حرکت زیبایی را به اجرا بگذارد اما نکته قابل توجه این است که این حرکات از بازیکنان استقلال ارزشمند و ماندنی خواهد بود.

وی در پایان افزود: این حرکت زیبای عنایتی می‌تواند تاثیر مثبتی در جامعه ما نیز داشته باشد.

**عمران زاده: به دنبال کسب 3 امتیاز هستیم/حرکت عنایتی قابل تحسین بود

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: تمام تلاشمان این است که 3 امتیاز مقابل تیم سایپا را کسب کنیم.

حنیف عمران زاده، اظهار داشت: برد مقابل تیم سپاهان باعث بوجود آمدن روحیه مضاعفی در بین بازیکنان شده است و با توجه به اینکه فرصت کمی تا بازی با سایپا داشتیم، توانستیم که تمرینات مختصری را در پیش رو داشته باشیم و تمام تلاشمان این است که سه امتیاز این دیدار را کسب نماییم و برنده از میدان بیرون بیاییم.

وی درباره انتظار هواداران از آبی پوشان عنوان کرد: در کل هواداران انتظارات خاص خود را دارند و این حق طبیعی آنها است ولی در هر صورت هر فردی که تیم پرسپولیس و استقلال بازی می‌کند هواداران انتظار بیشتری دارند و این مسئله کار را برای بازیکنان سخت می‌کند.

وی افزود: هواداران آبی پوش مطمئن باشد که رضا عنایتی و دیگر بازیکنان با تمام وجود در خدمت استقلال هستند.

وی درباره توهین به پیامبر و حرکت رضا عنایتی در هنگام گلزنی برای  آبی پوشان تصریح کرد: در کل همه مسلمانان اعتقادات خاص خود به دین اسلام دارند و ما اجازه نخواهیم داد که کسی به دین ما توهین کند. ما نیز همانند دیگر مردم به یک سری از مسائل اعتقادات خاص خودمان داریم و هر زمان که با مشکلاتی روبرو می‌شویم. از انسان‌های پاک حاجت می‌طلبیم و خدا رو شکر تا الان نیز تمام خواسته‌های و ما برآورده شده است و این مسائل باعث شده قدرت ما نیز زیاد شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه رضا عنایتی مشهدی است او نیز به یک سری از مسائل اعتقاد دارد و حرکت او بعد از گلزنی نشان دارد. نام حضرت محمد بر پیراهن خود بسیار خوب و قابل تحسین است.

**صادقی: بازوبند استقلال حق عنایتی است/هدفمان این است که به صدر جدول صعود کنیم

بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: کارنامه عنایتی برای ما روشن است و بازوبند کاپیتانی استقلال حق ایشان خواهند بود چرا که وی بزرگ تیم نیز می‌باشد.

امیر حسین صادقی، اظهار داشت: مطمئا بازی در مقابل تیم سایپا حساس خواهد بود چرا که در تلاش که 3 امتیاز این دیدار را به دست آوریم و به صدر جدول صعود کنیم و امیدوارم انتظارات هواداران را برآوره نماییم.

وی درباره توهین به حضرت محمد و حرکت رضا عنایتی عنوان کرد: حرف حضرت محمد "ص" و پایه گذاری اسلام است و ما نیز به خاطر اعتقاداتمان مطمئا این توهین‌ها را بی پاسخ نخواهیم گذاشت و امیدوارم این پاسخ ما تو دهنی محکمی برای مخالفان باشد.

وی درباره بازوبند تیم استقلال نیز تصریح کرد: تا به اینجا در این خصوص صحبتی نکرده بودم و مطمئن باشید که وقتی برگزاری در جمع آبی پوشان حق وی خواهد بود چرا که وی بزرگ تیم ما نیز به حساب می‌آید. من با بازوبند بزرگ نشدم که بدون آن کوچک شوم.

صادقی افزود: در کل حاشیه‌های زیادی درباره من در رسانه‌ها مطرح می شود اما، تمام تمرکز من بر روی نیازهای استقلال است و در حال حاضر نیز مصدومیتم برطرف شد ولی می‌خواهم با انگیزه بیشتری به کار خود ادامه بدهم.

وی درباره حرکت رضا عنایتی بعد از گلزنی به تیم سپاهان افزود: حرکت بسیار مورد پسندی بود و این کارشناس می‌دهد که عنایتی اعتقادات خاص خود را دارد و ما نیز در مقابل توهین ما به رهبر اسلامی حضرت محمد "ص" ساکت نخواهیم ماند.

تمرین تیم استقلال ساعت 17 به پایان رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار