لیورپول در استرالیا اردوی آماده سازی برپا می‌کند

میزبانی موفق استرالیا از بازی‌های جام ملت‌های آسیا 2015 موجب شد باشگاه‌های اروپایی با امکانات این کشور آشنا شده و برای برپایی اردوی آماده سازی در استرالیا برنامه ریزی کنند.

لیورپول در استرالیا اردوی آماده سازی برپا می‌کندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از تریبال فوتبال، طی چند سال اخیر باشگاه‌های فوتبال در اروپا اردوی آماده سازی قبل از شروع فصل خود را معمولا در آمریکا و یا کشورهای عربی برپا می‌کنند اما میزبانی موفق استرالیا در برگزاری بازی‌های جام ملت‌های آسیا 2015 و نمایش امکانات و تجهیزات ورزشی در این کشور موجب شد تعدادی از باشگاه‌های اروپایی متوجه استرالیا شوند.

ایان آیره مدیر اجرایی باشگاه لیورپول از برپایی اردوی بعدی این تیم در استرالیا خبر داد و گفت: ما 2 سال پیش هم در استرالیا اردوی آمادگی برپا کرده بودیم و در آن زمان با استقبال گسترده فوتبال دوستان استرالیایی مواجه شدیم لیورپول دارای 600 هزار هوادار در استرالیا است و قصد داریم بار دیگر به این کشور برگردیم.

پیش بینی می‌شود لیورپول در نیمه ماه جولای به استرالیا سفر کند و با تیم هایی مانند بریسبین رور و آدلاید یونایتد دیداری تدارکاتی انجام دهد.

**لیورپول یک مهاجم جدید می‌خرد

هر چند برندن راجرز از ترکیب فعلی اعضای این تیم ابراز رضایت کرده و با خریدهای سنگین در ماه ژانویه مخالفت کرد اما همچنان به دنبال جذب دنی اینگز مهاجم 22 ساله تیم برنلی است.

سریال گل نزدن های ماریو بالوتلی سرمربی لیورپول را به کلی ناامید کرده و او تلاش می‌کند با صرف کمترین هزینه، یک گلزن جدید به تیم بیاورد این در حالیست که منچستر سیتی هم برای انتقال اینگز در فصل تابستان به این تیم برنامه ریزی کرده است.

مهلت قرارداد دنی انیگز در تابستان آینده به اتمام می‌رسد و به غیر از تیم‌های حاضر در لیگ برتر انگلیس چند مشتری خارجی دیگر از جمله رئال سوسیه داد اسپانیا هم دارد.

دنی اینگز به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ دسته یک انگلیس انتخاب شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار