بهروان:

کسب میزبانی منوط به حمایت ارگان‌ها و شخصیت‌ها است/ بعید می‌دانم بازیهای لیگ برتر به تعویق بیفتد

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال در خصوص وضعیت میزبانی ایران در جام ملتهای آسیا گفت: میزبانی فقط به ورزشگاه و فصل نیست و به موارد دیگر هم بستگی دارد.

غلامرضا بهروان، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کسب میزبانی ملتهای آسیا 2019 منوط به حمایت ارگان‌ها و وزارت‌خانه‌هااز جمله امور خارجه و وزارت ورزش و جوانان و شخصیت‌ها است اعتبارات، بودجه، وضعیت فرودگاه‌ها، وضعیت ویزا،حضور بانوان در ورزشگاه‌ها و ورزشگاه‌های تمرینی در کسب میزبانی اهمیت دارند.
 
بهروان در ادامه عنوان کرد: ناظران AFC حتی در مورد وضعیت شبکه‌های اجتماعی هم از ما سوالاتی کردند.

وی تصریح کرد: به هر حال مسئولان AFC 6 شهر کشورمان رفتند و بازدیدی از ورزشگاه‌های این 6 شهر داشتند همچنین آنها بازدیدی از ورزشگاه تختی و آزادی داشتند. ناظران AFC زمان آماده شدن ورزشگاه آستان قدس در خراسان و ورزشگاه صنعت مس در کرمان را از ما پرس و جو کردند.

وی درباره وضعیت حضور بانوان در ورزشگاه‌ها بیان کرد: به هر حال بانوان در بازی ایران-کره جنوبی در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و برای رقابتهای جام ملت‍‌های آسیا هم مشکلی برای حضور در ورزشگاه‌ها ندارند.

وی درباره وضعیت بازیهای لیگ برتر در زمانی که تیم ملی امید بازی دارد تصریح کرد: ما این موضوع را بررسی می‍‌کنیم اما، بعید می‌دانم که بازیهای لیگ برتر به تعویق بیافتد به هر حال امیدوار هستیم که باشگاه‌ها با تیم ملی امید همکاری کنند و بازیکن در اختیار تیم ملی قرار دهند.

** تیم راه آهن اجازه میزبانی در اکباتان را ندارد

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر در خصوص اینکه راه آهن می‌تواند در ورزشگاه اکباتان بازی کند یا نه، عنوان کرد: تیم راه آهن نمی‌تواند بازیهایش را در این ورزشگاه برگزار کند. اگر راه آهن بتواند مثل ورزشگاه شهر قدس همه امکانات را در ورزشگاه اکباتان فراهم کند آن وقت‌ها هم با این تیم همکاری می‌کنیم.

بهروان عنوان کرد: فراهم کردن اتاق دوپینگ، اتاق رسانه و کنفرانس خبری خیلی سخت نیست به هرحال تیم راه آهن مشکلاتی دارد اما، ما برای مهیا کردن الزامات AFC به این تیم کمک می‌کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: مسئولان صدور مجوز بازدیدی از ورزشگاه اکباتان داشت اما، با برگزاری بازی در این ورزشگاه مخالفت کرد. ما ورزشگاه شهر قدس را به طور مرتب بررسی کردیم و متوجه شدیم که مسئولان این ورزشگاه خیلی تلاش کردند تا آنجا برای برگزاری مسابقات آماده شود. به نظرم اگر ورزشگاه قدس همواره رسیدگی شود آن وقت به یک ورزشگاه سطح A تبدیل می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: انشااله بتوانم میزبانی جام ملت‌های آسیا 2019 را بدست آوریم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار