معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه 10 خبر داد:

اسماء الهی زینت بخش زیرگذر خیابان آزادی

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 10 گفت: اسماء الهی به شکل حروف مقطعه و خط نستعلیق با بتن نقش برجسته در زیرگذر خیابان آزادی تقاطع بزرگرراه یادگار امام ترسیم می‌شود.

رضا تربت‌جو، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 10 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه زیرگذر خیابان آزادی یکی از معابر مهم محدوده است اظهار کرد: این عملیات با استفاده از نقوش اسلیمی به منظور زیبا سازی فضای شهری با استفاده از اثر هنری بتن نقش برجسته و فرم خط نستعلیق با محوریت اسماء الهی و طلوع و غروب خورشید و روز و شب با استفاده از آیه‌های قرآنی و ادعیه مرتبط در دیواره زیرگذر خیابان آزادی در حال اجرا است.
 
وی اجرای این طرح را سبب آرامش روح و روانی شهروندان دانست و افزود: این طرح در 8 فاز از دهم دی ماه آغاز شده و در مرحله اول تقاطع شمال این زیرگذر همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری می‌رسد.
 
تربت‌جو تصریح کرد: ما سعی داریم تا با توجه به زیبا سازی چهره منطقه با استفاده از لامپ‌ها و ریسه‌های کم مصرف و نوارهای نئوفلکس برای زیبا سازی شهر و افزایش دید در شب اقداماتی را انجام دهیم که تا هفته آینده به بهره برداری می‌رسد.
 
وی عنوان کرد: نور پردازی میدان جمهوری با سیستم نوار SMD و بهره برداری آن تا آخر هفته و همچنین رنگ آمیزی پلی اورتان نرده‌های خطوط اتوبوس تندرو در خیابان آزادی به متراژ 8800 متر مربع در حال اجرا است و قابلیت تمیز شوندگی T ضد خش و مقاومت بالا در برابر تابش نور خورشید دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار