دکتر روحانی در بازدید از شهرک گلخانه‌ای پارادیس:

توسعه کشت گلخانه‌ای می‌تواند به حل بحران کم آبی در کشور کمک کند

رییس جمهوری ظهر پنج شنبه در دومین روز سفر استانی به استان اصفهان ضمن بازدید از شهرک گلخانه‌ای پارادیس در جریان روند تولید محصولات کشاورزی در این مجموعه قرار گرفت.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در حاشیه بازدید از شهرک گلخانه‌ای پارادیس در جمع خبرنگاران گفت: پیام بازدید امروز این است که با توجه به شرایط کم آبی در کشور باید الگوی کشاورزی را تغییر داده و به سمت شیوه های نوین آبیاری در کشاورزی حرکت کنیم.

وی تاکید کرد: در کشت های گلخانه‌ای از این جهت که سم و کود شیمیایی استفاده نمی شود برای سلامت و بهداشت مردم بسیار مفید و مهم است.

رییس جمهوری با بیان اینکه کشور در مسیر خسکسالی قرار دارد، بر ضرورت توسعه کشت های گلخانه‌ای در کشور تاکید کرد و گفت: در حال حاضر راهی جز استفاده بهینه از منابع آب برای توسعه کشور نداریم و کشت گلخانه‌ای می تواند در این خصوص کمک بسیاری به رشد کشاورزی کند.

دکتر روحانی با اشاره به نقش شهرک گلخانه ای پارادیس برای کمک به پیشرفت کشاورزی در منطقه گفت: این شهرک الگویی برای نشان دادن مصرف بهینه آب و تولید محصولات کشاورزی سالم است.

رییس جمهوری همچنین در خصوص برنامه های دولت برای رسیدگی به معوقات بانکی سرمایه گذاران بخش خصوصی در کشور گفت: عده ای از سرمایه گذاران در سالهای گذشته تسهیلات بانکی دریافت کرده اند اما نتوانسته اند به موقع اقساط خود را بپردازند. باید در این میان کسانی را که در زمینه معوقات مقصر نیستند و شرایط اقتصادی کشور در دوره ای باعث شد نتوانند اقساط خود را بپردازند، یاری کرد، دولت با تشکیل کمیته هایی درحال بررسی مسایل این سرمایه گذاران است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار