با اپلیکیشن ویژه جشنواره فیلم فجر؛

کلیه‌ی آمار و اطلاعات جشنواره سی‌وسوم بر روی تلفن همراه شما

با اپلیکیشن ویژه جشنواره فیلم فجر کلیه‌ی آمار، اطلاعات و اخبار سی‌وسومین جشنواره‌ی فیلم فجر را در اختیار دارید.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ علاقمندان به سینما می‌توانند با اپلیکیشن ویژه جشنواره فیلم فجر کلیه‌ی آمار، اطلاعات و اخبار سی‌وسومین جشنواره‌ی فیلم فجر را بر روی تلفن همراه خود در اختیار داشته باشند.

کاربران این اپلیکیشن هم اکنون می‌توانند با مراجعه به بازار اندرویدی مایکت و دریافت برنامه «جشنواره فیلم فجر»، به راحتی به کلیه اطلاعات، اخبار و آمار سی وسومین جشنواره ی فیلم فجر دسترسی داشته باشند.

در اولین بخش از نرم افزار و در حقیقت صفحه ی اصلی آن ، کلیه فیلمهای حاضر در جشنواره ی فیلم فجر به تفکیک بخشی که در آن قرار دارد، قرار گرفته اند و کاربر به راحتی می تواند به جزیی ترین اطلاعات فیلمها دسترسی داشته باشد. علاوه بر اطلاعات فردی در این قسمت پوستر، آلبوم عکس و تیزر فیلم ها نیز قرار دارد. 

در بخش اخبار، کلیه اخبار و اطلاعات مهم جشنواره قرار گرفته است.

بخش نشست خبری نیز مربوط به نشستهای خبری فیلمها است که پس از اکران در برج میلاد برگزار می‌شود.

در بخش سینماها اطلاعات و آدرس سینماها وجود دارد و علاوه بر آن امکان مشاهده‌ی برنامه ی روزانه‌ی سینماها نیز در این بخش ایجاد شده است.

قسمت برندگان و جوایز نیز مربوط به معرفی نامزدها و برندگان جوایز جشنواره است که به محض اعلام توسط هیات داوران در برنامه قرار می‌گیرد.

در مجموع باتوجه به برنامه های موجود، این برنامه یکی از جامع ترین برنامه هایی است که اطلاعات مورد نیاز مخاطبین جشنواره را در اختیارتان قرار می دهد .

گفتنی‌است؛ اپلیکیشن ویژه جشنواره فیلم فجر توسط شرکت پیشگامان یاراکیش تهیه شده و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.


انتهای پیام/ اس
برچسب ها: سینما ، جشنواره ، فیلم فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار