رئیس مجلس نمایندگان آمریکا:

تهدید ایران برای منطقه تهدیدی واقعی است/ سخنرانی نتانیاهو در کنگره ایده بسیار خوبی است

جان بونر،رئیس جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا با دفاع از دعوت از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به واشنگتن جهت سخنرانی درباره ایران گفت: این سخنرانی ایده بسیار خوبی است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز؛ جان بونر، رئیس جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا با دفاع از دعوت از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به واشنگتن گفت: سخنرانی بنیامین نتانیاهو در کنگره ایده خوبی است.

جان بونر گفت: لازم است که مردم آمریکا پیامی را بشنوند و به نظرم او کاملترین فردی(!) است که می تواند این پیام را برساند.تهدید اسلام افراطی و تروریسم تهدیدی واقعی است. تهدید ایران برای منطقه و دیگر مناطق جهان هم تهدیدی واقعی است و معتقدم که مردم آمریکا علاقمند به شنیدن سخنان وی هستند.

با وجود تشدید مخالفت‌ها در آمریکا درباره سفر و سخنرانی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه سوم مارس کنگره درباره ایران، رئیس جمهوریخواه مجلس نمایندگان که این دعوت را انجام داده، از اقدام خود دفاع کرد.

جان بونر تاکید کرد که سخنرانی بنیامین نتانیاهو در کنگره، ایده بسیار خوبی است.

جان بونر همچنین از سخنرانی پاپ فرانسیس رهبر کاتولیکهای جهان در نشست مشترک کنگره در تاریخ ۲۴ سپتامبر خبر داد. در صورت حضور فرانسیس در این نشست، وی اولین پاپی خواهد بود که در کنگره آمریکا سخنرانی می‌کند.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا همچنین به موضوع داعش پرداخت و تاکید کرد که کنگره در روزهای آینده اختیارات جدیدی به ارتش برای مقابله با داعش می‌دهد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار