رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه 6 خبر داد:

تعداد کانکس‌ها و سوله‌های مدیریت بحران در منطقه 6 افزایش می یابد

رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه 6 از افزایش تعداد پایگاه، کانکس و سوله‌های مدیریت بحران در این منطقه خبر داد.

مهدی خسروانی رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه 6 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اشاره  به افزایش تعداد کانکس و سوله های مدیریت بحران در این منطقه اظهار کرد: با توجه حوادث و بحران های طبیعی و یا انسانی که هر ساله در کشورمان اتفاق می افتد، نیاز به امکانات خاص تکنیکی، مکانیکی، تجهیزات مدرن افزایش می یابد.
 
وی تاکید کرد: هم اکنون 75 پایگاه چند منظوره وجود دارد که طی تفاهم نامه ای که میان سازمان ورزش و ستاد مدیریت بحران شهر تهران ایجاد شده که در شرایط عادی این پایگاه‌ها در اختیار بانوان است و فعالیت های ورزشی در آن جا انجام می دهند و در شرایط بحرانی این فعالیت ورزشی تعطیل می شود.
 
رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه در ادامه افزود: اکنون دو پایگاه در این منطقه در حال تملک زمین، دو پایگاه در حالت ساخت و دو پایگاه نیز آماده بهره برداری است و در برنامه پنج ساله است که این پایگاه‌ها به شش مورد برسد.
 
خسروانی تصریح کرد: هفت کانکس طراحی و در اختیار محلات  این منطقه قرار داده شده و در برنامه است تا کانکس‌های دیگری به همراه تجهیزات خریداری و در سایر محلات منطقه نصب شود، همچنین ساخت و نصب سوله های مدیریت بحران در سطح محلات و در مقیاس کوچکتر از  سطح نواحی احداث می شود.
 
وی در پایان گفت:مکان‌های اسکان اضطراری در شرایط بحران از جمله بوستان لاله و برخی پارک‌های منطقه که بیش از دو هزار متر مساحت داشته باشند، همچنین سازمان‌هایی مانند دانشگاه تهران و مدارسی که مقاوم سازی شده‌اند، توسط ستاد مدیریت بحران، منطقه شناسایی و انتخاب شده همچنین برای تجهیز تاسیسات این مکان‌ها از جمله آب، برق، گاز و مخابرات به سازمان های تخصصی ابلاغ شده است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: کانکس ، سوله ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار