فرمانده سپاه استان سمنان:

تهاجم فرهنگی افکار و باو‌رها را نشانه گرفته است

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: در تهاجم فرهنگی آنچه مورد هجمه قرار گرفته افکار، اندیشه‌ها، ذهن‌ها و باورهای انسان‌هاست؛ اگر چه این تهاجم آثار جسمی و فیزیکی هم می‌تواند داشته باشد که در نمونه آن می‌توان به موضوع مواد مخدر اشاره کرد.

تهاجم فرهنگی افکار و باو‌رها را نشانه گرفته است
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی در حاشیه اجلاسیه شهدای مهدیشهر اظهار داشت: یکی از اقدامات موثری که می‌تواند در نشر و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و مخصوصاً شهدا موثر باشد، انتقال این پیام از طریق برگزاری نکوداشت‌های شهداست.

وی تصریح کرد: مباحث زیادی در کلام بزرگان نسبت به پاسداشت شهدا و ترویج فرهنگ و آثار شهدا وجود دارد تا جایی که رهبری جمله معروفی دارد که می‌فرمایند «کار برای شهدا کمتر از شهادت نیست» و این ارزش کار برای شهدا را می‌رساند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه شهدا به راه و مسیری قدم گذاشتند که خروجی آن حفظ استقلال، آزادی و آرمان‌های نظام و انقلاب بود، افزود: این مسیری نیست که در یک زمان و مقطعی آمده باشد و بعد قطع شود؛ بلکه این مسیر استمرار دارد.

وی تاکید کرد: پرداختن به شهدا و آثار آنها می‌تواند مسیری که شهدا در آن قدم برداشتند را استمرار و تداوم ببخشد و بر همین اساس برگزاری نکوداشت‌های شهدا اهمیت و جایگاه ویژه‌ای دارد و در جامعه بسیار اثربخش است.

شاهچراغی ادامه داد: شهید با تقدیم جانش شرایطی را برای حفظ ملت، نظام و انقلاب اسلامی، حریم همه انسان‌های آزاده عالم و دفاع از عفت و غیرت فراهم کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: جنس شهادت جنسی است که تمام و کمال در مقابل تهاجم دشمن قرار دارد و البته این به معنی شهادت به روال فیزیک و شکل آن که در صحنه و میدان نبرد اتفاق می‌افتد، نیست؛ بلکه ماهیت شهادت یک موضوع نرم‌افزاری و اعتقادی است.

شاهچراغی بیان کرد: در این میدان جنگ و در این تهاجم فرهنگی آنچه مورد هجمه قرار گرفته افکار، اندیشه‌ها، ذهن‌ها و باورهای انسان‌هاست؛ اگر چه این تهاجم آثار جسمی و فیزیکی هم می‌تواند داشته باشد که در نمونه آن می‌توان به موضوع مواد مخدر اشاره کرد.

انتهای پیام/ زا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.