مصلحی؛

استفاده از اراذل و اوباش از راهبردهای سرویس جاسوسی انگلیس است

وزیر سابق اطلاعات گفت: استفاده از اراذل و اوباش از راهبردهای سرویس جاسوسی انگلیس است که بر همین اساس تروریست‌های داعش ادعای دولت اسلامی می کنند.

استفاده از اراذل و اوباش از راهبردهای سرویس جاسوسی انگلیس است
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران،حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی جمعه شب در مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در مسجد چهارمردان قم اظهار داشت: انقلاب اسلامی، مسلمانان و علمای جهان اسلام را به خود آورد و به برکت انقلاب، بیداری اسلامی در کشورهای منطقه به راه افتاد.

وی با بیان اینکه سرویس های جاسوسی غرب از جریان بیداری اسلامی به شدت بهم ریخته و خشمگین بودند، اظهار داشت: استفاده از اراذل و اوباش از راهبردهای سرویس جاسوسی انگلیس است که بر همین اساس تروریست های داعش که حدود دو دهه قبل در عراق شکل گرفته بودند، پس از حضور آمریکا در این کشور به ناگاه در جامعه ظاهر شده و ادعای دولت اسلامی می کنند.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سه دهه گذشته همواره در مسیر پیشرفت و توسعه گام برداشته است، ریزش ها و رویش ها در انقلاب را یک امر عادی و تاریخی دانست و گفت: همواره کسانی بوده و هستند که بر اثر وسوسه های شیاطین نمی توانند تا انتهای مسیر، همپای انقلاب و نظام اسلامی که همانا مسیر امامت و ولایت و صراط مستقیم است، گام بردارند.

وی با اشاره به جریان فتنه سال 88 و ریزش نخبگانی که در مسیر انقلاب اسلامی کم آورده بودند، خاطرنشان کرد: در جریان فتنه و تقسیم کاری میان سرویس های جاسوسی آمریکا، انگلیس و اسراییل، نخبگان جامعه هدفگذاری شده بودند و به برخی افراد که با اعضای سفارت انگلیس ملاقات کرده بودند نیز هشدارهایی دادیم که مراقب باشند.

مصلحی در ادامه افزود: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی، بارها بر مساله خودباوری و تکیه بر توانمندی های بومی و ملی تاکید فرموده اند، اما همچنان برخی تصور می کنند که غربی ها می توانند مشکلات کشور ما را برطرف کنند.

وی همچنین تصریح کرد: در مساله هسته ای، غربی ها همواره زیاده خواه بوده و پا را فراتر از حد گذاشته اند، اما دانشمندان جوان کشورمان دانش هسته ای را در کشور بومی سازی کرده و توطئه های دشمنان برای جلوگیری از توسعه و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی را نقش بر آب ساختند.

وزیر سابق اطلاعات در پایان بر ضرورت تبعیت محض از ولی فقیه در شرایط حساس کنونی کشور تاکید کرد و گفت: در حالی که مستکبران غربی با اهانت به پیامبر گرامی اسلام(ص) به دنبال اسلام هراسی در جهان هستند، رهبر معظم انقلاب با درک حکیمانه از شرایط و موقعیت، پیام خود را صادر می کنند که همه عصبانیت جبهه کفر را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/زا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.