همراهی 70 هزار لاله رنگین در نخستین روزهای سال 94 با شهروندان جنوب تهران

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 از کاشت 70 هزار پیاز لاله در میادین، بلوارها و بوستان های این منطقه خبر داد.

 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سعید شیرازی معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 با اشاره به کاشت 70 هزار پیاز لاله در این منطقه گفت: این لاله های رنگین در میادین، بلوارها و بوستان های این منطقه کاشته شده است و شهروندان شاهد رویش هزاران لاله رنگین در نخستین روزهای سال 94 خواهند بود.
 
وی افزود: رویش لاله های رنگین تاثیر بسزایی در زیبایی بصری شهر دارد و حس تازگی، شادابی و رویش دوباره را به شهروندان القا می کند.
 
شیرازی، هرس زمستانی، عملیات زراعی نظیر کوددهی، کندوکوب، علف زنی، اصلاح و بهسازی خاک های آلوده را اقدامات اجرایی و میدانی مهم در فضای سبز منطقه 20 عنوان کرد و گفت: این اقدامات با حضور و نظارت کارشناسان کشاورزی انجام می شود.
 
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری در پایان یادآور شد: اهدای نهال های مثمر و غیر مثمر به همراه ارائه آموزش کاشت نهال از دیگر اقداماتی است که در جهت توسعه فضاهای سبز خانگی انجام می شود و شهروندان علاقه مند از این امکان می توانند با شماره 33394939 تماس بگیرند.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: لاله ، بلوار ، بوستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.