ققنوس سینمای ایران در سومین روز؛

مردی که اسب شد به انتظار آمدن احمد می‌نشیند

در سومین روز هم اندیشی سالانه سینما انقلاب فیلم های «مردی که اسب شد» و «در انتظار آمدن احمد» به نمایش در می آیند.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری چهارمین هم اندیشی سینما انقلاب؛ ابوالفضل باقری دبیر اجرایی هم اندیشی ضمن اعلام برنامه های روز سوم بیان کرد: امروز ساعت 14 و سی دقیقه فیلم «مردی که اسب شد» به کارگردانی امیر حسین ثقفی به نمایش در خواهد آمد.

وی افزود: پس از نمایش اولین فیلم امروز که حدود دو ساعت به طول می انجامد محفل تخصصی نخست در ساعت 16 و 30 دقیقه آغاز شده و تا هنگام اذان مغرب ادامه خواهد داشت.

باقری ادامه داد: پس از اقامه نماز مغرب و عشا حدود ساعت 18 و سی دقیقه فیلم دوم امروز «تا آمدن احمد» به کارگردانی صادق دقیقی به نمایش در خواهد آمد.

دبیر اجرایی چهارمین هم اندیشی سینما انقلاب گفت: ساعت 20 دومین محفل تخصصی تشکیل می شود، امروز در محفل‌های تخصصی از حضور اساتیدی همچون دکتر فرنو (فلسفه)، دکتر محمد رحمانی، دکتر نادمی (ادبیات)، گودینی (ادبیات)، استاد محمود حکیمی و جهانگیر خسرو شاهی بهره خواهیم برد.

وی خاطر نشان کرد: پایان بخش برنامه‌های روز سوم هم اندیشی امسال نمایش سومین فیلم این روز می باشد که از ساعت 21 و سی دقیقه تا حوالی ساعت 23 ادامه خواهد داشت.

باقری با اشاره به ظرفیت محدود سالن سوره تاکید کرد: امروز به سبب محدودیت فضای سالن و تعداد صندلی ها فقط امکان پذیرایی از عزیزانی که کارت یا بلیط دریافت کرده اند را داریم که از همین عزیزان نیز درخواست می شود دقایقی قبل از شروع هر برنامه در محل سالن سوره حضور داشته باشند.

لازم یه یادآوری است ورود به برنامه های سینما انقلاب که در تالار سوره حوزه هنری برگزار می شوند، نیاز به تحویل بلیط های از قبل تهیه شده و عضویت در حلقه های تخصصی مجموعه دارد، علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت جنبش رسانه انقلاب به آدرس www.cinemaenghelab.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار