تبریز؛

تیم زنجان قهرمان مسابقات تیراندازی شمالغرب کشور

مسابقات تیراندازی قهرمانی شمالغرب کشور یادواره شهید حسین جدیری با قهرمانی استان زنجان در مجموع تیمی تفنگ و تپانچه پایان یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، مسابقات تیراندازی قهرمانی شمالغرب کشور با قهرمانی نمایندگان استان زنجان در مجموع نتایج به کار خود پایان داد و استان های آذربایجان شرقی و اردبیل به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش تیمی تپانچه  بادی ده متر آقایان استان اردبیل مقام اول را کسب کرد و تیم های زنجان و آذربایجان شرقی (الف) به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش تیمی تفنگ بادی ده متر آقایان نیز استان زنجان جایگاه اول را به دست آورد و استان های آذربایجان شرقی (الف) و اردبیل به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در رده بندی انفرادی رشته تپانچه "محمد تقی نائب پور "از اردبیل با امتیاز 570 در جایگاه اول ایستاد، "علی غربیلو" از زنجان دوم شد، و "حامد رشکی "نماینده استان آذربایجان شرقی به مقام سوم مشترک با "رضا غربیلو" از زنجان بسنده کرد.

همچنین در رده بندی انفرادی رشته تفنگ "صابر پرستی" از آذربایجان شرقی  در جایگاه اول ایستاد و "امیر حسین گلپسند" از زنجان و "مجید نجفی" از آذربایجان شرقی به ترتیب جایگاه های دوم و سوم را کسب کردند.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.