مورینیو: موانع زیادی بر سر قهرمانی لیگ وجود دارد

خوزه مورینیو سرمربی باشگاه چلسی از موانع زیاد بر سر قهرمانی تیمش در لیگ جزیره خبر داد.

مورینیو: موانع زیادی بر سر قهرمانی لیگ وجود داردبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، شاگردان خوزه مورینیو در رقابت‌های هفته 24 رقابت‌های لیگ پریمیر انگلیس موسوم به لیگ جزیره موفق شدند با نتیجه 2 بر 1 تیم استون ویلا را در خانه این تیم میدلند از میان بردارند، درحالی که تیم منچستر سیتی دیگر تیم مدعی رقابت‌های لیگ جزیره که رقابت تنگاتنگی با آبی پوشان لندنی دارد با نتیجه 1 بر 1 برابر هال سیتی متوقف شد.

به دنبال توقف سیتی هر چند خوزه مورینیو و شاگردانش نستب به اختلاف امتیاز به این تیم ابراز خرسندی کردند اما آقای خاص فوتبال جهان بر این باور است که لیگ پریمیر همچنان غیر قابل پیش بینی است و هیچ تضمینی برای موفقیت‌های تیمش وجود ندارد و موانع زیادی بر سرراه تیمش وجود دارد.

وی در این خصوص گفت: بیشتر از یک یا دو چیز بر سر راه ما برای قهرمانی در رقابت‌های لیگ پریمیر انگلیس وجود دارد. همه‌ی مسابقات سخت است، این تنها لیگی است  در اروپا که تیمی که در ته جدول قرار دارد مانند یک تیم صدر جدولی بازی می‌کند این مسائل را سخت می‌کند اما امتیاز پیروزی مهم است.

من از این که منچستر سیتی باخته است خوشحالم اما آن چیزی نیست که من نگران آن باشم و دغدغه‌ی این روزهای من باشد ما مسابقه‌ نمی‌دهیم که به دنبال نتایج تیم رقیب باشیم، ما زمانی که دیدارمان را انجام دهیم تنها به عملکردمان در زمین می‌اندیشیم و بر روی آن در زمین تمرکز می‌کنیم.

گفتنی است، باشگاه چلسی هم اکنون با 56 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و در این دیدار نیز آزارد و ایوانویچ موفق شدند در ویلا پارک گلزنی کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: موسوم ، رقابت ، خوزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار