توسط وزیر ورزش و جوانان؛

ورزشگاه شهدای 15 خرداد کرمانشاه روز ۲۲بهمن افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از افتتاح استادیوم "شهدای 15 خرداد" کرمانشاه همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مصطفی مدبر با اعلام این مطلب گفت: طبق اعلام قبلی و هماهنگی به عمل آمده با وزارت ورزش و جوانان و مسئولان استانی، ورزشگاه 15 هزارنفری کرمانشاه چهارشنبه هفته جاری همزمان با یوم الله 22 بهمن توسط دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان افتتاح خواهد شد.

 وی افزود: احداث این ورزشگاه در زمینی به مساحت حدود 7 هکتار با زیربنایی در حدود 7200 متر مربع از سال 82 آغاز شد. ورزشگاه کرمانشاه مطابق با استانداردهای فوتبال همراه با زمین چمن طبیعی به همراه پیست دوومیدانی تارتان 8 خط به همراه دوی صد و ده متر و پرتاب‌های چکش،‌ دیسک و نیزه می باشد . فرم بیضی استاندارد این ورزشگاه ، گنجایش 15 هزار نفر تماشاچی را ممکن ساخته است.

 مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ادامه داد: گرادن‌های بتنی به صورت پیش ساخته با صندلی های پلی اتیلن برای تماشاچیان بوده و بخش VIP مجموعه با سایبان سازه فضایی و پوشش ورق فلزی ضد آب، ‌مشتمل بر اتاق پذیرایی و جایگاه ویژه VVIP با صندلی های چرمی می باشد.

 مدبر در خاتمه اضافه کرد: برج های نوری استاندارد فدراسیون فوتبال در چهارگوشه زمین و اسکوربرد تمام رنگی بسیار پیشرفته به ابعاد 7 در 4 متر با قابلیت نمایش فیلم با رزولوشن بالا، اتاق‌های تمرین، ‌داوران، مربیان، ‌به همراه اتاق‌های رختکن و دوش با لاکرهای چوبی، از دیگر مشخصات این استادیوم است.

انتهای پیام/
برچسب ها: ورزشگاه ، کرمانشاه ، وزیر ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۲۳:۴۸ ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
آری
آخرین اخبار