جلسه کمیته مدیریت کنفدراسیون آسیا با حضور رییس فدراسیون دوچرخه سواری

جلسه کمیته مدیریت کنفدراسیون آسیا با حضور رییس فدراسیون دوچرخه سواری در شهر ناخون راچاسیمای تایلند برگزار گردید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ رییس فدراسیون دوچرخه سواری به همراه مسئول روابط بین الملل این فدراسیون در جلسه کمیته بین الملل ACC حضور یافت و ارائه گزارشی در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا که قرار است اولین دوره آن به میزبانی کشورمان برگزار گردد پرداخت.

ضمنا مطابق برنامه از پیش تعیین شده این جلسه ، فدراسیون ایران به عنوان یکی از فدراسیون‌های موفق این رشته در آسیا به ارایه گزارشی مصور از فعالیت‌ها ، تجربیات موفق و پیشرفت‌های دوچرخه سواری در ایران در سال‌های اخیر پرداخت که بسیار مورد توجه اعضاء کمیته مدیریت نیز قرار گرفت .

در این جلسه قمری رییس فدراسیون کشورمان پیشنهاداتی از قبیل برگزاری مسابقات قهرمانی پیشکسوتان آسیا و ثبت یک روز در تقویم آسیایی با عنوان روز دوچرخه سواری عمومی را نیز مطرح کرد که با موافقت دبیر ACC مقرر شد در جلسه بعدی کمیته مدیریت کشورمان به رای گذارده شود .

در حاشیه این جلسه و در دیدار با رییس اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری بریان کوکسون ، رییس فدراسیون کشورمان از رییس UCI رسما دعوت کرد تا در همایش بزرگ دوچرخه سواری ایران حضور یافته تا ضمن بازدید از توانایی‌های دوچرخه سواری کشورمان به ترویج فرهنگ دوچرخه سواری نیز کمک نماید .

شایان ذکر است ، خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری از سال گذشته به عنوان رییس کمیته تریال آسیا انتخاب شد.

 صبح امروز رییس فدراسیون و مسئول روابط بین الملل در کنگره سالانه ACC حضور خواهند یافت .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار