مدیرعامل انجمن صرع ایران مطرح کرد

انتظار روزی که بیماران صرع بدون حاشیه زندگی کنند

مدیرعامل انجمن صرع ایران گفت: بیماران صرع باید آگاهی لازم را برای سبک زندگی سالم کسب کنند، امیدواریم که در آینده مبتلایان به صرع فقط به درمان فکر کنند و حواشی نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، حمیده مصطفایی در همایش روز جهانی صرع که امروز در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، اظهار داشت: از زمان شروع فعالیت انجمن صرع تلاش کردیم که روزی را به عنوان روز ملی صرع انتخاب کنیم و هر سال با وجود اینکه این روز از سوی مسئولان پذیرفته نمی‌شد، برنامه‌ای را برگزار می‌کردیم.

وی افزود: امروز اولین روزی است که در جهان به عنوان روز صرع پذیرفته شده و پیام آن این است که صرع به دلیل ویژگی‌ها و شیوعی که دارد تمام مردم دنیا را تحت تأثیر قرار می‌دهد و اگر ما فعالیتی را در مورد این بیماری انجام دهیم تمام دنیا تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

این نورولوژیست ادامه داد: باید تلاش کنیم مبتلایان به صرع با سایر مبتلایان و همچنین افراد جامعه ارتباط برقرار کنند و با آموزش و آگاهی‌ دادن به آنها و مشارکتشان در فعالیت‌های اجتماعی زمینه حضور آنها را در جامعه ایجاد کنیم.

مدیرعامل انجمن صرع ایران گفت: اگر بیماران آگاهی خود را در مورد بیماری صرع بالا ببرند، این مهم می‌تواند در افزایش آگاهی و سطح سلامت جامعه مؤثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که در آینده مبتلایان به صرع فقط به درمان فکر کنند و حواشی نداشته باشند.



انتهای پیام/

برچسب ها: صرع ، مغز ، بیمه ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار