نارضایتی فن خال از عملکرد بازیکنان یونایتد

منچستر یونایتد توانست با گل دقایق پایانی دیلی بلیند از شکست مقابل وستهام فرار کند اما لوییس فن خال از عملکرد شاگردانش رضایت نداشت.

نارضایتی فن خال از عملکرد بازیکنان یونایتدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، دیدارتیم‌های منچستر یونایتد و وستهام با تساوی یک بر یک پایان یافت و ستاره‌های یونایتد شامل رادامل فالکائو، روبین فن پرسی، وین رونی، آنخل دی ماریا و عدنان یا نوزای هیچکدام نتوانستند کمکی به تیمشان کنند منچستر یونایتد با این تساوی به رده چهارم جدول سقور کرد.

فن خال سرمربی هلندی یونایتد پس از بازی گفت: با آمدن فلینی به زمین باید شیوه بازی را تغییر می‌دادیم، به همین دلیل است که برخی شیوه رویارویی با وستهام را برای یونایتد جدید می‌دانستند البته قرار نیست همیشه بازیکنان صاحب نام گلزنی کنند، حضور بازیکنانی مانند یانوزای و دی ماریا به تیم خلاقیت می‌دهد.

سرمربی هلندی در ادامه افزود: ماتوپ‌های اول ودوم را خیلی راحت از دست می‌دادیم ونقطه ضعف بازیکنان در این قسمت بیشتر مشاهده می‌شد اما از اینکه پس از دریافت گل به جنگندگی و حملات مکرر ادامه دادیم خوشحال هستم هر چند باید از همان لحظه نخست به این شیوه بازی می‌کردیم نتیجه آن چیزی که می‌خواستیم و یا شایسته‌اش بودیم نبود اما قول می‌دهم به جایگاه قبلی در جدول برمی‌گردیم.
لازم به ذکر است، تیم وستهام با کسب یک امتیاز مقابل یونایتد به جایگاه سوم جدول رده بندی صعود کند.

***انتقاد سرمربی وستهام از شیوه بازی یونایتد

سم آیاردیس سرمربی تیم وستهام بازی یونایتد را مورد انتقاد قرار داده و گفت: بازیکنان یونایتد روی هوا بازی می‌کردند و از آوردن توپ بر روی زمین وحشت داشتند به هر حال چنین شیوه‌ای برای آنها مفید واقع شده وتوانستند حداقل به یک امتیاز دست یابند.

آیاردیس در ادامه افزود: نمی‌توانم بگویم از نتیجه خوشحال هستم، از بازی درنیمه اول کاملا ناامید و ناراضی بودم اما بازی یونایتد همه ما را خسته کرد بازیکنان حریف مدام زیر توپ ضربه می‌زند وسعی می‌کردند با شوت‌های بلند کاری از پیش ببرند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فن خال ، یونایتد ، گل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار