اردبیل؛

راهپیمایی 22 بهمن در اردبیل

در آستانه یوم‌الله 22 بهمن و راهپیمایی با شکوه ملت ایران مردم اردبیل نیز با حضور گسترده خود در صحنه حضور می یابند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال از ساعت 10 تا 12 در همه شهرها و بخش‌های استان اردبیل با حضور گسترده مردم برگزار می‌شود تا مردم این استان بار دیگر پشتیبانی خود را از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی به خوبی نشان دهند.

حجت‌الاسلام ولی نظرپور از تدارک برنامه‌های فرهنگی، هنری و جشن‌های شاد و مفرح برای حضور گروه‌های مختلف سنی در این راهپیمایی خبر داد و افزود: سعی کردیم در بخش‌های مختلف این برنامه‌ها متناسب با ذائقه مردم تدارک دیده شود تا از ایستگاه نقاشی گرفته تا ایستگاه‌های صلواتی و ایستگاه‌های فرهنگی و هنری مخاطبان استفاده کنند.

وی همچنین گفت: برخلاف سال‌های گذشته که میهمان کشوری دعوت می‌کردیم، امسال قرار است استاندار اردبیل به عنوان سخنران اصلی در این مراسم حضور پیدا کرده و مردم از بیانات مقام عالی استان استفاده کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ادامه تصریح کرد: تلاش و جدیت بر این است تا ملت ایران با حضور گسترده در این برنامه‌ شکوهمند و عزت‌افزا نقطه همگرایی خود را بیش از گذشته نشان دهند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.