سرپرست کمیته داوران فدراسیون جهانی بدنسازی؛

ایران را در دنیا بی همتا می بینم

پاول فیلبورن سرپرست کمیته داوران فدراسیون جهانی بدنسازی که به دعوت دست اندر کاران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران به ایران سفر کرده بود، دیروز تهران را به مقصد لهستان ترک کرد .

به گزارش خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران پاول فیلبورن سرپرست کمیته داوران فدراسیون جهانی بدنسازی که روز 16 بهمن ماه به دعوت دست اندر کاران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران و با انگیزه نظارت فنی بر شیوه برگزاری نخستین دوره مسابقات فیزیک کشور به ایران سفر کرده بود دیروز تهران را به مقصد لهستان ترک کرد .
 
وی در باره حضور خود در ایران بیان داشت : این بار دومی است که من به این کشور سفر می کنم و ایران را با توجه به گنجایشی که در ورزش بدنسازی دارد در دنیا بی همتا می بینم .
 
سرپرست کمیته داوران فدراسیون جهانی بدنسازی ادامه داد : از جمله نکات شگفت انگیز در مورد ورزش این کشور تعداد بسیاز زیاد باشگاه های بدنسازی و دوست داران این رشته ورزشی است که تا کنون مانند آن را در هیچ کجا ندیده ام .
 
پاول فیلبورن در باره کیفیت برپایی اولین دوره مسابقات فیزیک کشور بیان داشت : در درجه نخست برایم تعداد شرکت کنندگان و تماشاگران ایرانی بسیارخیره کننده بود و در ادامه هم عملکرد خوب داوران ایرانی بر روند اجرای این رقابت ها برای من دور از ذهن بود .
 
وی پیرامون اینکه تا به امروز تنها یک ایرانی است که توانسته 3 بار مقام قهرمان قهرمانان مسابقات جهانی بدنسازی را به دست آود ابراز کرد : اگر روزی این رکود شکسته شود بی گمان توسط یک ایرانی دیگر خواهد بود .
 
سرپرست کمیته داوران فدراسیون جهانی بدنسازی در آخر در مورد اینکه کدام غذای ایرانی را دوست دارد با خنده ابراز کرد : من عاشق قرمه سبزی هستم و این غذا در کل دنیا شناخته شده است .
 
گفتنی است که در این سفر رافائل ساندوخا سرپرست فدراسیون جهانی بدنسازی پاول فیلبورن را همراهی می کرد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار