حضور حماسی(2)

اشتیاق مردم ایران برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

میلیون‌ها ایرانی در سراسر کشور مشتاقانه در انتظار شرکت در راهپیمایی سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن و دفاع از آرمانهای انقلاب هستند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تی وی، قرار است ایرانیان با شرکت در این راهپیمایی میلیونی سراسری برای گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برگ زرین دیگری در تاریخ این کشور رقم بزنند.

ایرانی‌ها در این مراسم با راهپیمایی در سراسر کشور شعارهای ضد امریکایی و ضد اسرائیلی سر می‌دهند و سرودهای محبوب زمان پیروزی انقلاب را زمزمه می‌کنند.

حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش تاکید کردند ملت ایران در روز ۲۲ بهمن نشان خواهد داد که زیر بار حرف زور نمی رود و پاسخ هر تحقیر کننده‌ای را نیز با ضربه متقابل خواهد داد.

ایشان با اشاره به اظهارات چند روز پیش یک مقام امریکایی که گفته بود، ایرانی‌ها در مذاکرات هسته‌ای، دست بسته هستند و گیر افتاده‌اند فرمودند در روز ۲۲ بهمن شما خواهید دید که ملت ایران چه حضوری خواهد داشت و آن موقع معلوم خواهد شد که آیا ملت ایران دست بسته است؟

ایشان خاطرنشان کردند: دست ملت و مسئولان ایران هیچگاه بسته نبوده و این موضوع را در عمل نشان داده اند و از این پس نیز با ابتکارات و شجاعت خود، آن را نشان خواهند داد.

مقامات ارشد ایرانی از جمله روسای جمهور، مجلس و قوه قضائیه، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس مجلس خبرگان در بیانیه‌های جداگانه از مردم برای شرکت در این راهپیمایی دعوت کردند.

در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن، مراجع تقلید، علما، ائمه جماعات و سازمان‌ها، احزاب  و نهادهای مختلف نیز در پیام های جداگانه از آحاد مختلف مردم ایران اسلامی برای حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.



انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار