مدیرعامل شرکت گاز استان تهران

تهرانیها ٢١ میلیارد مترمکعب گاز مصرف کردند/ افزایش ٣٥ درصدی تحویل گاز به نیروگاهها

حسین‌نیا گفت: مشترکان بخش های خانگی، تجاری، نیروگاهی، صنایع عمده و غیره عمده استانهای تهران و البرز در ١٠ ماه امسال ٢١,٤ میلیارد مترمکعب گاز مصرف کرده اند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، یعقوبعلی حسین نیا مدیرعامل شرکت گاز استان تهران اظهار داشت: تاکنون ٢١,٤ میلیارد مترمکعب گاز به مشترکان این شرکت تحویل شده و این مقدار تا پایان امسال به ٢٥.٧ میلیارد مترمکعب می رسد.
 
مصرف ١٠,٥ میلیارد مترمکعب گاز در بخش خانگی
 
حسین نیا با بیان این که هم اکنون سه میلیون و ٤٢٠ هزار مشترک این شرکت در بخشهای مصرف از نعمت گاز طبیعی برخوردارند، افزود: ٥٠ درصد از مصرف گاز استان به بخش خانگی، ٢٥ درصد به بخش نیروگاهی، ١٠ درصد به بخش صنایع و مابقی نیز به بخش عمومی اختصاص دارد.
 
افزایش ٣٥ درصدی تحویل گاز به نیروگاهها
 
وی یادآور شد: حجم تحویل گاز به نیروگاههای استان با افزایش ٣٥ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال به ٥,٥ میلیارد مترمکعب رسیده است.
 
به گفته وی، باتوجه به روند رو به افزایش مصرف سی ان جی، در بازه زمانی یادشده ١,٢ میلیارد مترمکعب گاز به جایگاههای سی ان جی تحویل شده است.
 
جذب ٢٢٠ هزار مشترک جدید گاز
 
حسین نیا در ادامه این گفتگو با بیان این که تعداد مشترکان این شرکت نسبت به مدت مشابه پارسال شش درصد افزایش یافته است، اظهار کرد: در ١٠ ماه امسال ٢٢٠ هزار اشتراک جدید گاز در استانهای تهران و البزر جذب شده است.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران تصریح کرد: با وجود افزایش شش درصدی تعداد مشترکان نسبت به مدت مشابه پارسال، حجم مصرف گاز در این مدت دو درصد افزایش یافته است.
 
وی ادامه داد: این مقدار افزایش نشان دهنده مصرف بهینه مشترکان بخش خانگی و تفکیک کنتورهای این بخش است.

انتهای پیام/
برچسب ها: گاز ، مصرف ، نیروگاه ، صنایع ، خانگی ، تجاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار