بهترین و بدترین مکانها برای حمله قلبی + تصاویر

برخی از مکان‌ها می توانند برای محافظت از قلب بیمار دچار سکته قلبی شده بسیار خطرناک و برخی دیگر مکانی مناسب برای انجام احیای قلبی باشند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ کارشناسان در یک تحقیق تکان دهنده دریافته‌اند که بیمارانی که در خانه دچار حمله قلبی می‌شوند تا سه برابر بیشتر از کسانی که در بیمارستان دچار حملات قلبی می‌شوند شانس زنده ماندن دارند.



گفتنی است، بر اساس تحقیقات بیش از 40 درصد از بیمارانی که در بیمارستان‌های مختلف در کشور‌های مختلف دچار حمله قلبی می‌شوند جان خود را از دست می‌دهند.



بررسی‌ها نشان می‌دهند، کارشناسان علت این امر را انجام احیای قلبی توسط تکنسین‌های آمبولانس تا قبل از رسیدن به بیمارستان اعلام کرده‌اند که می‌تواند تا حد زیادی سبب نجات جان بیمار شود.

بر اساس تحقیقات تنها در ایالات متحده در هر سال 10 هزار نفر در  اثر حمله قلبی در بیمارستان جان خود را از دست می‌دهند زیرا پزشکان به اشتباه تشخیص مشکل دیگری را داده‌اند و مشغول درمان آن هستند.

کارشناسان اعتقاد دارند مسئولین آمبولانس قادر به رسیدگی بیشتری به بیمار دچار حمله قلبی هستند و مواردی مانند گرفتن رگ و یا نوار قلبی بسیار سریعتر از بیمارستان انجام می‌شود.

سالانه بیش از 200 هزار نفر در ایالات متحده دچار حمله ی قلبی می‌شوند و کارشناسان امیدوار هستند در آینده آمبولانس‌های مجهزتری تولید شود که بتواند جان تعداد بیشتری از مسافران را نجات دهد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.