ساری؛

درخشش کشتی‌گیران مازندرانی در جام بین‌المللی تختی

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران از کسب 15 مدال کشتی‌گیران مازندرانی در سی‌و‌پنجمین دوره مسابقات جام بین‌المللی تختی خبر داد.

قادری درگفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری  با اشاره به کسب 6 مدال طلا، چهار مدال نقره و پنج مدال برنز توسط کشتی‌گیران مازندرانی در این مسابقات گفت: از این تعداد مدال 13 مدال در کشتی آزاد، یک مدال در کشتی فرنگی و یک مدال در کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای به دست آمد.

وی افزود: یونس سرمستی، بهنام احسان‌پور، سیداحمد محمدی و حسن یزدانی در کشتی آزاد موفق به کسب چهار مدال طلا شدند.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران با اشاره به اینکه مصطفی دامادی، آرش دنگسرکی، ایمان رحمانی‌زاده و جعفر شمس‌ناتری موفق به کسب چهار مدال نقره شدندتصریح کرد : همچنین رضا اطری، ایمان صادقی، محمدمهدی یگانه‌جعفری، مسعود کمروبند و سیدمحسن ابراهیمی به عنوان پنج کشتی‌گیر مازندرانی موفق به کسب پنج مدال برنز شدند.

قادری از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت‌های جام تختی خبر داد وگفت: تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با درخشش کشتی‌گیران مازندرانی با 79 امتیاز قهرمان شد و تیم‌های گرجستان و هندوستان با 47 و 21 امتیاز دوم و سوم شدند.

وی با بیان اینکه در این پیکارها بشیر باباجان‌زاده در وزن 130 کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شدافزود:در رشته فرنگی نیز تیم ملی کشتی کشورمان با 73 امتیاز قهرمان شد و تیم‌های اوکراین و چین به ترتیب با 50 و 45 امتیاز دوم و سوم شدند.

بگفته نایب رئیس هیئت کشتی مازندران درکشتی پهلوانی و زورخانه‌ای نیز جابر صادق‌زاده با برتری مقابل حریفان قهرمان شد.
 
انتهای پیام /ع

برچسب ها: درخشش ، کشتی ، تختی ، مازندران ، جام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.