سنگربان لیورپول: حضور دوباره در بین سرخ‌پوشان را مدیون همسرم هستم

سیمون مینیوله دروازه‌بان باشگاه لیورپول حضور دوباره‌اش در دروازه سرخ‌پوشان را مدیون همسرش دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ سیمون مینیوله دروازه‌بان باشگاه لیورپول که در آغاز فصل به دلیل عملکرد ناامید کننده و نه چندان مطلوب از حضور در ترکیب اصلی لیورپولی‌ها راهی نیمکت ذخیره شد، اخیراً توانسته بار دیگر در ترکیب اصلی و به عنوان دروازه‌بان نخست این تیم قرار گیرد، اما وی در این میان معتقد است اگر توصیه‌ها و نصیحت‌های همسرش نبود و اگر کمک‌های او نبود، وی به هیچ وجه نمی‌توانست درباره در ترکیب اصلی لیورپولی‌ها ظاهر شود.
 
وی در این خصوص گفت: خانواده‌ام همیشه در کنار من بودند و وقتی که من به نوعی از تیم کنار گذاشته شدم، همسرم به من گفت: سیمون آیا تا به حال به کادر فنی تیم هم توجه کنی که آن‌ها در چه شرایطی قرار دارند، در آن لحظه در ذهنم یک جرقه بزرگ زد.
 
ما پیش از این هم در کنار هم بوده‌ایم پیش از آن که من یک فوتبالیست حرفه‌ای شوم، بنابراین فکر می‌کنم او مرا بیشتر از هر کس دیگری می‌شناسد، چرا که پیش از این هم ما شاهد اتفاق افتادن چنین شرایطی بوده‌ایم، من همیشه در جستجوی راه‌حل مناسبی برای این اتفاق افتادم.
 
چیزی که من فراموش کرده‌ام کرزی بود که من آن را بیرون گذاشت این بهترین مثال است، چرا که من باید جلوی نتیجه بدی را که بعدها برایم داشت، را می‌گفتم.
 
گفتنی است سیمون مینیوله در سال 2013 از باشگاه ساندرلند به لیورپول آمد، این باشگاه نیز هم‌اکنون با 43 امتیاز در جایگاه هفتم لیگ برتر جزیره قرار دارد، لیورپولی‌ها سال گذشته عنوان نایب قهرمانی لیگ را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/
برچسب ها: لیورپول ، مینیوله ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار