سیمئونه: بدون کوکه و آردا باید بیشتر تلاش کنیم

سرمربی آرژانتین اتلتیکو مادرید می‌گوید به هر 3 امتیاز این دیدار نیاز دارند.

سیمئونه: بدون کوکه و آردا باید بیشتر تلاش کنیمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در هفته بیست و سوم رقابت‌های لالیگا به مصاف سلتا ویگو خواهد رفت.

سیمئونه در این دیدار 3 بازیکن ارزشمند خود مانند کوکه، به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ، آرداتوران و رائول به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

سیمئونه می داند برای اینکه جایگاه سومی‌اش را از دست ندهد در این دیدار باید هر 3 امتیاز را به دست آورد.

سرمربی آرژانتینی می‌گوید بدون حضور این 3 بازیکن کلیدی‌اش باید تلاشش را بیشتر کند.

وی در این خصوص گفت: همه میدانند که کوکه و آردا توران با استعدادشان و خلق موقعیت‌های فراوان برای تیممان در مهره تاثیر گذار هستند. این 2 خود را به خوبی با نوع بازی ما وقف داده‌اند. غیبت آن ها همراه با رائول گارسیا باعث خواهد شد تیم ما تلاشش را دوچندان کند. همان طور که همیشه گفته‌ام برای در اوج ماندن و بودن در کورس قهرمانی به یک گروه  کامل  نیاز داریم نه یک تیم. می‌دانیم که چگونه بدون این 3 بازیکن به میدان برویم و پیروز شویم. سعی خواهیم کرد در بازی مقابل سلتا با تمام توان به میدان برویم و پیروز شویم. در این دیدار می‌توانیم از تورس در خط حمله استفاده کنیم.

سرمربی آرژانتینی در ادامه افزود: این دومین هفته‌ای است که ما بدون هیچ دغدغه‌ای خود را برای بازی‌های لیگ آماده می‌کنیم. بازیکنان دوست دارند بازی کنند. تیم ما در  حال حاضر خیلی خوب کار می‌کند امیدوارم بتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم و از کورس قهرمانی 2 نمانیم. شاگردانم در تمرینات عملکرد بسیار خوبی داشتند و امیدوارم بتوانند برنامه‌ها را در زمین نیز اجرا کنند.

گفتی است؛ اتلتیکو با 50امتیاز در رده سوم و پشت سر رئال و بارسا قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار